Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Flagship trà i smartphones Galaxy S22 à Galaxy Pudete avà ottene u Flip3 di Samsung in termini extra favurevuli.

Ci hè una settimana manca finu à a presentazione ufficiale di l'ultima gamma di mudelli di smartphones Samsung Galaxy S è Samsung in questa occasione vene cun una offerta assai favorevule di a serie di mudelli di l'annu passatu Galaxy S22 è ancu i telefoni pieghevoli Galaxy Z Flip3 cù display flessibile. U fabricatore hà riduciutu u so prezzu di vendita cunsigliatu finu à u 31 di ghjennaghju. Allora l'avvenimentu finisci u ghjornu prima di Samsung in San Francisco Galaxy Unpacked 2023 presentarà i mudelli premium di quist'annu di a serie Galaxy S.

Galaxy serie S22

I mudelli sò più vantaghji Galaxy S22, Galaxy S22+, Galaxy S22 Ultra è Galaxy Z Flip3 cù memoria interna di 128 o 256 GB, in u casu di u mudellu più altu Galaxy S22 Ultra ancu in una versione cù 512 GB di memoria interna. U prezzu di vendita cunsigliatu di u mudellu di basa Galaxy 22 cù 128 GB di memoria interna custa CZK 18, è a versione cù 999 GB di memoria costa CZK 256. Smartphone Galaxy U S22 + cù 128 GB di memoria hà un prezzu di vendita pruvisoriu suggeritu di CZK 19, è a versione 999 GB à CZK 256. Top mudellu Galaxy U S22 Ultra cù 128 GB di memoria serà dispunibule à i prezzi cunsigliati per CZK 24, cù 999 GB di memoria per CZK 256 è a versione cù 26 GB di memoria per CZK 999. Per tutti i mudelli Galaxy S22 pudete puru aduprà un bonus di finu à CZK 3000 per cumprà u vostru vechju dispositivu nantu à u situ web www.novysamsung.cz.

Per un bellu prezzu, Samsung offre ancu Galaxy Da Flip3. U mudellu di basa cù 128 GB di memoria interna hà un prezzu di vendita raccomandatu à azzione à solu 15 CZK, a versione cù 999 GB di memoria à 256 CZK. Galaxy Z Flip hè unu di i telefoni cellulari più innovatori di Samsung in l'ultimi anni. Hè un telefuninu plegable cù un display flexible chì hè compactu quandu plegatu è offre un grande schermu "standard" quandu si apre. Grazie à u mecanismu di plegamentu, u telefunu pò ancu serve cum'è un tripode, cusì pudete aduprà per fà una videochjamata o piglià un selfie facilmente in ogni locu.

Galaxy Z-Flip3

Galaxy Sia S22 sia S22+ offrenu esperienze fotografiche à un livellu senza precedente, è i pruprietarii ponu sparte istantaneamente cù u mondu sanu. Frà altre cose, pudete piglià ritratti cun elli senza prublemi ancu in l'absenza di luce, ancu di notte. Hanu sensori 23% più grande cà i so predecessori S21 è S21 +, è l'equipaggiu includenu ancu a tecnulugia rivoluzionaria di Adaptive Pixel, grazia à a quale più luce ghjunghje à u sensoru, i dettagli si distinguenu megliu in e foto è i culori brillanu ancu in u bughju.

Galaxy U 22 Ultra combina u megliu di duie linee telefoniche di punta - a prestazione imbattibile di a serie Note è a camera superiore è altre caratteristiche tipiche di a serie S includenu un stylus S Pen integratu, una fotografia notturna eccellente è funzioni di registrazione, è una batteria chì dura più di un ghjornu sanu.

Eventu Mobile di l'annu, Galaxy Unpacked 2023, pudete fighjà u 1 di ferraghju da 19.00 in linea à samsung.com.

Registratevi per accede à e notizie esclusive quì

Nota: Tutti i prezzi elencati sò i prezzi di vendita cunsigliati stabiliti da u fabricatore. U prezzu di vendita pò varià secondu u venditore.

U più lettu d'oghje

.