Chiudi annunziu

WhatsApp hè diventatu sinonimu di messageria immediata in a maiò parte di u mondu. L'annu passatu, hà ricivutu una mansa di funzioni novi, cumprese una crescita numeru participanti di chat di gruppu, risposte veloci da tutti emoticons o purtendu storie casette da Androidu na iPhone. Avà una altra novità hè da esse aghjuntu à questu, sta volta si tratta di ritratti.

Sicondu un situ web specializatu di WhatsApp WABetaInfo l'app hè travagliatu nantu à una nova funzione chì permetterà à l'utilizatori di sparte "foto di qualità originale" senza cumpressione. U situ web hà scupertu sta funzione in l'ultima versione beta di WhatsApp (2.23.2.11) per Android. Quandu si sparte l'imaghjini, una nova icona di Settings apparirà in cima à manca. Cliccate nantu à ellu per vede l'opzione Qualità Foto. Toccu sta opzione vi permetterà di sparte e foto in alta qualità. A nova funzione probabilmente ùn serà micca dispunibule per i video.

Attualmente, l'utilizatori ponu sceglie Auto (consigliatu), Caricà Ecunumia, o Qualità più alta quandu sparte e foto. Tuttavia, a diffarenza trà l'ultimi dui modi hè assai chjuca. Curiosamente, l'imaghjini spartuti in l'ultimu modu sò mandati à una risoluzione di 0,9 MPx, mentre chì quelli mandati in a più alta qualità anu una risuluzione di 1,4 MPx. I ritratti di una qualità cusì bassa sò inutili in u mondu oghje. Ùn hè micca chjaru à u mumentu quandu a nova funzione serà dispunibule per tutti, ma ùn duvemu micca aspittà longu.

U più lettu d'oghje

.