Chiudi annunziu

Ancu s'è Samsung hà sguassatu u portu di jack per cuffie di 3,5 mm da i so smartphones high-end uni pochi anni fà, l'hà ancu utilizatu in certi telefoni low-end. Galaxy. Allora s'è vo avete digià utilizatu u telefuninu flagship di a cumpagnia liberatu à a mità di 2019 o più tardi, probabilmente avete digià capitu chì a serie imminente. Galaxy U S23 ùn includerà micca un portu di cuffie 3,5mm. È ùn hè micca tuttu ciò ch'ella mancherà. 

Sè site novu in u mondu di i telefuni high-end è pianificate di aghjurnà da un telefuninu di budget à una gamma Galaxy S23, pudete avè bisognu di un rapidu scorrimentu di ciò chì perderà (ma di sicuru, guadagnerete assai di più). Top telefoni Samsung è a maiò parte di l'altri telefoni di bilanciu Galaxy a classe media ùn usa più u standard audio 3,5mm. Allora s'è vo avete pensatu à aduprà e vostre cuffie cablate 3,5mm esistenti cù a gamma Galaxy S23, l'unica opzione hè di avè un adattatore USB-C per questu.

Pudete sceglie a risposta à perchè Samsung tagliatu stu standard da tutta a so gamma. Qualchissia vi dicerà chì sò dopu à Apple, chì era u primu à caccià da l'iPhone. Un altru vi diciarà chì Samsung vulia saltà in a vendita di cuffie wireless, è caccià u standard 3,5mm era una cundizione chjara per cundizzioni megliu vendite. À a fine, puderia ancu esse duvuta à l'aumentu di a resistenza à l'acqua di u dispusitivu, o à u fattu chì u portu di 3,5 mm hè simplicemente troppu grande per i telefoni smartphones muderni è ponu arrubà di u spaziu chì esige funzioni supplementari (batterie più grande, etc.) .

Assenza di portu jack 3,5 mm in a serie Galaxy U S23 ùn deve esse un prublema, soprattuttu s'è vo cumprà novi telefoni cum'è parte di pre-ordini. Quì si pò guessà chì a cumpagnia li darà cuffie wireless Galaxy Buds2 Pro Gratuitu. Dopu tuttu, questu scusarà in qualchì manera u fattu chì ùn truverete micca cuffie in u pacchettu di u telefuninu.

Perchè manca u caricatore? 

Parlendu di imballaggio, ùn truverete mancu un adattatore di alimentazione in questu. Samsung, cum'è l'altri fabricatori, hà minimizatu u so imballaggio di u telefuninu quant'è pussibule, cusì chì truverete praticamenti solu u telefunu è u cable d'alimentazione in l'internu. Duvete avè u vostru propiu adattatore, vale à dì u caricatore, o duvete cumprà. Ghjustificanu stu passu principarmenti per u fattu chì u pacchettu più chjucu hà menu esigenze di trasportu, quandu più cassette di telefuni ponu mette nantu à u pallet è cusì l'impronta di carbone hè ridutta.

À u listessu tempu, i pruduttori ammentanu chì hè assai prubabile chì tutti anu un caricatore in casa. Per ùn imballà, riducenu a generazione di rifiuti elettronichi. Ma tutti sapemu assai bè chì si tratta di soldi. Impilendu parechji telefoni in una sola spedizione, u fabricatore risparmia u trasportu, ùn dendu micca i caricatori "gratuiti" in u pacchettu, ma vendendu, face solu soldi.

Induve hè u slot per a carta di memoria? 

Telefoni cun AndroidL'ems highest-end hà resistutu per un bellu pezzu prima di succorsu à a rimuzione di u slot di a carta di memoria. Apple iPhone ùn l'hà mai avutu, è hè statu ancu accusatu da l'utilizatori Androidavete spessu criticatu. Nta l'ultimi anni, però, Samsung hà stabilitu a listessa tendenza, vale à dì chì hà sguassatu solu u slot per a carta di memoria da a so linea superiore.

Quandu compra un telefunu, deve sceglie a capacità di l'almacenamiento internu in modu apprupriatu, perchè altrimenti accadrà facilmente chì vi scapperà prestu è ùn puderete micca ottene più. In pratica, l'unica opzione hè di utilizà l'almacenamiento in nuvola, ma sò pagati. 

À l'epica chì sti "restrizzioni" sò diventati publichi, anu causatu assai agitazione. In u 2007, i carte di memoria eranu assai populari, ma tutti l'utilizatori di l'iPhone anu amparatu à vive senza elli. Quandu Apple in u 2016, hà sguassatu u portu 7 jack da l'iPhone 7 è 3,5 Plus, ognunu hà scuzzulatu a testa. Oghje, però, tutti portanu cuffie TWS è elogianu a so praticità. Ùn fermaremu micca u prugressu, è ciò chì hè innecessariu, obsolet è impracticable hè solu per andà è avemu da accettà, perchè ùn ci hè nunda di più.

serie Samsung Galaxy Pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.