Chiudi annunziu

AndroidProbabilmente ùn avemu micca bisognu di presentà a superstruttura Samsung One UI in longu quì. Hè l'ambiente chì dà i dispusitivi Galaxy identità unica, è unu di i mutivi di a so alta pupularità. Hè literalmente imballatu cù ogni tipu di aghjunte interessanti. Quì avemu sceltu u top 6 One UI funziunalità chì ogni utilizatore dispusitivu deve avè Galaxy sapè.

1. Riferimentu à Windows

Smartphones cun Androidem sò mai stati cusì aperti à cumunicà cù l'urdinatori Windows cum'è avà, è i telefoni anu assai di fà cun questu Galaxy. U Link to function hè integratu in elli, o megliu dettu in One UI Windows, chì pò sincronizà cù a funzione sorella di Microsoft Phone Link (antica cunnisciuta cum'è Your Phone) è chì permette à l'utilizatori di i telefoni intelligenti di u giant coreanu ricevenu nantu à i so PC. Windows notifiche, missaghji, chiama telefonu è eseguisce nantu à elli androidapplicazioni.

Telefoni Galaxy attualmente offrenu a megliu integrazione cù Windows. Ancu s'è a funzione Phone Link hè ancu supportata da alcuni smartphones Honor, hà certe limitazioni. Questu ùn hè micca u casu cù l'estensione One UI.

2. Samsung DeX

Un'altra grande funzione di a superstruttura One UI hè Samsung DeX. Samsung DeX hà una interfaccia d'utilizatore sfarente da a One UI regulare - una chì hè più focu annantu à a produtividade per l'utilizatori di mouse è tastiera. A funzione pò esse eseguita in modu nativu nantu à tablette selezziunate Galaxy. In fondu, permette à i so utilizatori di utilizà una di duie interfacce d'utilizatori separati per diverse occasioni. Si pò dinù esse eseguitu nant'à smartphones sceltu Galaxy, ma solu quandu hè cunnessu à una TV o monitor, sia in wireless sia via un hub HDMI-USB. Users Windows ponu scaricà DeX cum'è una app à i so computer, cunnette i so dispositi Galaxy usendu un cable USB è eseguite DeX cusì.

3. Rutine Bixby

I rutini Bixby sò una funzione One UI chì permette à l'utilizatori di creà scenarii IFTTT (If This Then That). Routine pò, per esempiu, attivà o disattivà e funziunalità in u vostru dispositivu quandu e cundizioni chì sceglite sò scontri. L'utilizatori ponu stabilisce diverse schermi di serratura per diverse ore di u ghjornu o posti, o timers per l'applicazioni per chjude quandu a bateria righjunghji un livellu predefinitu. Hè ancu pussibule, per esempiu, di stabilisce una rutina in modu chì l'applicazione Spotify cumencia automaticamente dopu à cunnette l'auriculare wireless. E pussibulità sò infinite.

4. Effetti nant'à video chiama

A funzione di l'effetti per i videochiamate hè stata a prima à esse presentata da i telefoni di a serie Galaxy S22. In seguitu, Samsung hà publicatu un aghjurnamentu chì l'hà fattu dispunibuli nantu à decine di dispositi più vechji Galaxy. A funzione, in cortu, permette utilizatori di u dispusitivu Galaxy Aduprate diversi effetti visuali (cum'è sfocatura di fondo) in videochiamate realizate attraversu Google Duo, Google Meet, Knox Meeting, Messenger, BlueJeans, Microsoft Teams, Webex Meetings, WhatsApp è Zoom.

video_call_effettiGalaxy

5. Quick Share

Quick Share rende rapidu è faciule di mandà foto, video è altri tipi di schedari à l'amichi è a famiglia. Just selezziunà i schedari vo vulete, tu m'aimais "sparte" e poi sceglie Quick Share è i cuntatti à riceve i schedari. I destinatari anu da accettà i schedari prima chì u trasferimentu principia, perchè i so dispositi ùn sò micca inundati di foto, video, etc.

6. Tastiera Samsung è clipboard

L'ultimu "truccu" di One UI chì l'utilizatori di u dispositivu volenu Galaxy duverebbe di sicuru sapè hè u Samsung Keyboard è Clipboard. U teclatu di Samsung offre una larga gamma di opzioni di persunalizazione, sia u font, a so dimensione o a trasparenza, u layout di u teclatu, emoticons o simboli persunalizati. Hà dinò un strumentu integratu per a cunversione di u testu scrittu, chì l'utilizatori di S Pen apprezzà. È l'ultimu, ma micca menu menu, offre un modu di cuntrastu altu.

A mailbox integrata hè ancu putente è flessibile. Principalmente permette à l'utilizatori di u teclatu Samsung per sparte testu copiatu è altri schedari trà i dispositi quasi istantaneamente nantu à u stessu contu Samsung. Galaxy. Pudete truvà cumu si stallanu quì.

U più lettu d'oghje

.