Chiudi annunziu

Samsung hà iniziatu à liberà una nova aghjurnazione per a serie di watch Galaxy Watch5 à Galaxy Watch4. Porta un novu cuntrollu di zoom di càmera, verificatore di salute di a batteria è patch di sicurezza aghjurnatu.

U logu di cambiamentu per a nova aghjurnazione menziona prima a nova funzione di zoom in l'applicazione Camera Controller, chì hè dopu Galaxy Watch5 ghjuntu l'ultimu settimana. U giant coreanu aghjusta chì solu i dispositi chì funzionanu nantu à a superstruttura (ancora da esse liberata) supportanu a nova funzione Unu UI 5.1. Allora questu significa chì l'utilizatori ùn puderanu micca pruvà sta funzione dopu avè installatu l'aghjurnamentu. À questu puntu, vi ricurdemu chì a prossima versione di a superstruttura One UI scapperà direttamente da a casella nantu à a linea. Galaxy S23 è i mudelli più vechji di u flagship duveranu principià à riceve in a forma di un aghjurnamentu intornu à u listessu tempu chì a serie hè introdutta, chì serà u 1 di ferraghju.

L'aghjurnamentu porta ancu una nova strumenta chjamata diagnostica di u dispositivu cunnessu, chì attraversu l'app Samsung Members in u telefunu, permette à l'utilizatori di verificà l'estatus (salute) di a bateria di u so sguardu è eseguite teste nantu à u touchscreen è altre funzioni. L'auriculare anu ricevutu stu strumentu a settimana passata Galaxy Buds2 Pro. È infine, aghjurnà à Galaxy Watch5 à Galaxy Watch4 porta u patch di sicurità di ghjennaghju.

Galaxy Watch pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.