Chiudi annunziu

Piuttostu uni pochi di pruprietarii di Samsung flagships Galaxy S (è micca solu elli) anu longu lagnatu chì e so versioni di chip Exynos ùn sò micca cusì putenti è efficienti energetichi cum'è quelli alimentati da chipsets Snapdragon. A prossima serie flagship di u giant coreanu Galaxy S23 questu cambierà, postu chì serà dispunibule cù un chip in tutti i mercati Snapdragon 8 Gen2. Tuttavia, questu ùn significa micca chì Samsung hà rottu u bastone nantu à Exynos. Questu hè pruvucatu, frà altri cose, da i so grandi piani in quantu à a produzzione di patatine fritte in i Stati Uniti.

Investimentu gigante in Texas

Lugliu scorsu, Samsung hà fattu un pianu di custruisce 11 novi fabbriche per a produzzione di patatine fritte in a cità di Taylor in Texas, mentre parlava di un investimentu di 200 miliardi di dollari (circa 4,4 trilioni di CZK). Più precisamente, seria una espansione di a fabbrica esistente chì u giant coreanu hà in a cità, chì si sparghje nantu à una zona di 1200 ettari. Comu informatu da a mutazione scritta in inglese ghjurnale Korea JoongAng Daily, l'autorità lucali anu digià appruvatu $ 4,8 miliardi in sgravi fiscali (circa CZK 105,5 miliardi) per stu prughjettu.

Samsung aspetta di apre a prima nova fonderia à a fine di l'annu prossimu, impiegendu più di 2 5 persone cuncentrate in a produzzione di chips per 40G, AI è computing d'altu rendiment. I primi prudutti di e so linee di pruduzzione puderianu lancià uni pochi d'anni dopu a so apertura. Intantu, TSMC, u più grande rivale di chip di Samsung, hà annunziatu chì spenderà $ 879 miliardi per custruisce a so seconda fabbrica in Arizona, chì hè prevista per apre à u listessu tempu.

A fine di i chips di Samsung?

Cum'è avemu digià indicatu in l'intruduzioni, in u passatu i telefuni gamma Galaxy S in certi mercati usatu chipsets da Qualcomm, mentri in altri chips da l 'attellu Samsung. Noi, è cusì tutta l'Europa, avemu tradiziunale ricevutu a versione cù Exynos. A serie flagship finisce sta era (sperendu temporaneamente). Galaxy S23, chì serà vendutu in tutti i mercati cù l'attuale chip Snapdragon 8 Gen 2 di Qualcomm. Più precisamente, apparentemente serà alimentatu da overclocked versione di stu chipset.

L'annu passatu, Samsung è Qualcomm anu allargatu a so cooperazione à un annu 2030. U novu accordu permetterà à i partenarii di sparte patenti è apre a pussibilità di espansione a presenza di chip Snapdragon in i telefoni. Galaxy. Siccomu Samsung hà ammissu à l'investituri chì hè in daretu in u campu di i semiconduttori (darrettu à u TSMC sopra citatu), certi analisti di l'industria anu cuminciatu à dumandà se a cumpagnia hè sempre cuntendu à Exynos in u futuru.

In questu cuntestu, hè impurtante ricurdà chì Samsung hè sempre implicatu in a produzzione di u chip Tensor di Google per i telefoni Pixel è chì Exynos pò esse truvatu in una quantità di smartphones. Galaxy per a classe media è bassa. Tuttavia, sti dispusitivi più economici da u giant coreanu anu vistu una calata significativa di vendite annantu à l'annu passatu. Inoltre, Samsung puderia perde Google cum'è cliente, cum'è u giant di u software hè presumibilmente cercatu modi per pruduce chips senza aiutu - à a fine di l'annu duverebbe pruvà à cumprà u fabricatore di chip Nuvia, ora si dice chì hè. prova di stabilisce a cuuperazione in questa direzzione cù Qualcomm (chì in ultimamente hà datu Nuvia "spuffò").

Hè impurtante ancu di mintuvà chì Samsung pare chì travaglia nantu à una superputente chip solu per i telefoni Galaxy, chì si dice chì hè sviluppatu da una squadra specializata in a divisione mobile è chì deve esse lanciata in u 2025. Ancu prima di quessa, a cumpagnia si dice chì introduce un chip. Exynos 2300, chì duveria alimentà i so futuri dispositi "non flagship". In altri palori, Samsung cuntinueghja à cuntà nantu à i so chipsets, ma micca per u futuru immediata. Vole solu piglià u so tempu per fà i so chips veramente cumpetitivi. Dopu tuttu, u so pianu di invistisce in u segmentu di semiconductor da 2027 un enormu significa. È hè bonu. S'ellu ùn hà micca seguitu e generazioni passate, hà amparatu è vole fà megliu in u futuru. In questu riguardu, ùn pudete micca aiutà, ma l'allegra per ellu.

U più lettu d'oghje

.