Chiudi annunziu

U mercatu glubale di i telefoni smartphones hà vistu a so più grande calata di spedizioni in 2022, cù tutti i so attori principali chì anu rappurtatu numeri peghju paragunatu à 2021. In u mercatu in decadenza, però, Samsung hà sempre conservatu a prima pusizione, seguita da AppleAghju una Xiaomi.

Sicondu a cumpagnia di cunsultazione-analitica IDC Samsung hà speditu un totale di 260,9 milioni di smartphones in u mercatu glubale l'annu passatu (in calata di 4,1% annu à l'annu) è hà tenutu una parte di 21,6%. Finì à u sicondu postu Apple, chì hà speditu 226,4 milioni di smartphones (-4% annu annu) è hà avutu una parte di 18,8%. U terzu postu hè statu pigliatu da Xiaomi cù 153,1 milioni di smartphones spediti (diminuzione annu di 19,8%) è una parte di 12,7%.

In generale, 2022 milioni di smartphones sò stati spediti in 1205,5, chì rapprisentanu un calatu annu di 11,3%. Una diminuzione ancu più grande di l'annu - da 18,3% - hè stata registrata da e spedizioni in u quartu trimestre di l'annu passatu, quandu a so crescita hè generalmente aiutata da offerte attraenti è sconti. In particulare, i spedizioni sò cascati à 4 milioni in u trimestre. In questu periodu, hà superatu u giant coreanu Apple - i so spedizioni ammontanu à 72,3 milioni (vs. 58,2 milioni) è una parte di 24,1% (vs. 19,4%).

Samsung prubabilmente registrà più vendite di smartphones in u 1u trimestre di questu annu cumparatu cù u trimestre precedente. A so prossima serie emblematica l'aiuterà in questu Galaxy S23, à quale prubabilmente offre bonus attrattivi di pre-ordine. Tuttavia, assai dipende da ciò chì serà u prezzu. In ogni rispettu, hè evidenti chì questu annu serà un turbulente di picculi cambiamenti evolutivi. Ma puderia ancu significà chì pudemu aspittà un più prezzu in l'estiu Galaxy Da Flip, chì puderia esse un successu per Samsung. Ellu offre à i so clienti una tendenza tecnologica chjara à un prezzu accessibile.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni Samsung quì

U più lettu d'oghje

.