Chiudi annunziu

Google hà annunziatu chì introduce a capacità di dumandà una impronta digitale per accede à e tabulazioni incognito in Chrome per Android. Infine, tutti quelli chì aduprà i dispusitivi cù stu sistema vi vede lu, perchè per iOS a cumpagnia l'hà introduttu digià à u principiu di u 2021. 

A funzione richiede solu di sbloccare l'accessu à e tabulazioni anonime cù a vostra impronta digitale dopu avè riapertura u vostru navigatore. Tuttavia, ci hè ancu una opzione Mostra altre tabulazioni nantu à a pantalla di casa incognito, è ancu un menu a tendina per chjude ogni navigazione privata o apre e schede di paràmetri. Di sicuru, a chjusura forzata di Chrome continuarà ancu à sguassà tutte e pagine anonime.

Questa hè una funzione chì duvete attivà in Settings -> Privacy & Security. L'attivazione o disattivazione richiede a vostra verificazione. A funzione hè stata sviluppata à l'utilizatori gradualmente, cusì ùn hè micca largamente dispunibule ancu, ma in fondu basta aspittà un pocu. In più di questu, Chrome estende ancu i so cuntrolli di sicurezza cù cunsiglii più persunalizati è ricordi di ciò chì avete spartutu prima cù i siti. 

Google Chrome in Google Play

U più lettu d'oghje

.