Chiudi annunziu

Comu sapete bè, Samsung in a so prossima serie di punta Galaxy S23 aduprà u chip Snapdragon in tutti i mercati di u mondu. Serà a prima volta in a storia di a serie Galaxy S. Stu cambiamentu vene dopu à anni di delusione cù chipsets Exynos privati. Una fila Galaxy S23 hè specificamente suppostu di guidà overclock versione chip Snapdragon 8 Gen2. Avà hà penetratu l'etere informace, chì Samsung aspetta di utilizà un Snapdragon speciale l'annu dopu.

Sicondu un leaker cunnisciutu Yogesh Brar Samsung pensa à aduprà chips Snapdragon per? Galaxy in i so smartphones high-end finu à chì i so chipsets sò boni cum'è elli. Cum'è sapete, i chipsets Exynos sviluppati da a divisione System LSI di Samsung ùn sò micca stati boni cum'è imaginatu in l'ultimi anni. Anu sempre mancatu di cuncurrenti chips Qualcomm in termini di prestazione (ma micca da tantu) è anu avutu prublemi di efficienza energetica (questu era assai più seriu postu chì hà risultatu in una vita di bateria più povera).

Dunque, a divisione mobile di u giant coreanu duveria avè creatu una squadra speciale di ingegneri chì cuncepisce chips adattati per smartphones high-end. Galaxy. U primu tali chip, chì ùn pò micca portà u nome Exynos, si dice chì debuterà in i telefoni di a serie Galaxy S25 in dui anni. Samsung duverebbe dunque aduprà e versioni più altu di i chips di punta di Qualcomm per almenu l'annu dopu.

U più lettu d'oghje

.