Chiudi annunziu

Cunsigliu Galaxy U S hè una di e linee di smartphone più populari di Samsung. Hè ancu unu di i più cunsistenti. Nantu à l'anni, Samsung hà introduttu, è ancu discontinuatu, una quantità di mudelli ma telefoni Galaxy S sò sempre quì cun noi. Sò u rapprisentante ideale di a visione di i smartphones di punta di a cumpagnia. 

Cunsigliu Galaxy S ùn hè micca u best seller, hè a gamma Galaxy È cù mudelli più prezzu. Ancu cusì, i so mudelli sò trà i smartphones più venduti di a marca, è chì, grazia à u so prezzu, portanu Samsung grandi prufitti. Hà cuntinuatu à mudernizà è rinfriscà a linea annantu à l'anni. In l'ultimi anni avemu vistu chì da u lanciu di un flagship Galaxy S hà righjuntu finu à trè mudelli separati, chì dopu tutti includenu tutta a serie Galaxy Nota.

Ma cù u passaghju di u tempu, i prublemi crescenu ancu. Ci sò assai più cuncurrenti in u mercatu avà chì uni pochi anni fà. Certi di elli sò dispusitivi abbastanza capaci, cù specificazioni chì currispondenu o ancu superanu i flagships di Samsung (almenu nantu à carta). Ancu Google, da quale Samsung licenzia u software per i so telefoni, prova di arrubbari Samsung è a so linea Galaxy Cù i clienti. OnePlus, per esempiu, solu un mese prima di u lanciu di a serie Galaxy U S23 hà introduttu u so flagship per u 2023 solu per avè un pocu di prima in Samsung.

Cambiamentu di tendenza 

Tuttavia, l'oversaturazione di u mercatu ùn hè micca l'unica sfida per Samsung. A maiò parte di i clienti ùn cambianu più i so telefoni ogni annu. Sò cuntentati di mantene per almenu dui anni o ancu più. U prugressu tecnologicu ùn hè più cusì veloce, chì hà ancu purtatu à una diminuzione generale di a dumanda di smartphones. Telefoni di serie Galaxy S sò ancu caru, ùn ci hè bisognu di ammuccià chì. Cù u statu attuale di l'ecunumia mundiale è u fattu chì hè più difficiuli per a ghjente di ghjustificà tali spese, ùn hè micca maravigghiusu chì e vendite di Samsung sò ancu calate.

Iè, tutte e fughe chì avemu vistu finu à avà, è ci sò state assai, ùn insinuate micca alcuna migliione rivoluzionaria chì veneria da Galaxy S23 subitu hà fattu una linea chì sfracicà a cumpetizione à u primu bonu. A qualità di u disignu serà senza rivali è i materiali seranu certamente premium novu. Ma questu hè u minimu chì pudete aspittà da un telefuninu flagship Samsung. Galaxy U S23 pare esse più di un aghjurnamentu evolutivu, è questu hè una bona cosa.

Indipendentemente da u mudellu Ultra, u novu disignu di u spinu definirà a gamma è unificarà più, chì in u nostru parè hè solu pusitivu (ancu se ùn simu sicuru s'ellu hè adattatu per fà u listessu cù Áček). In novu, soprattuttu per i mudelli basi, ùn ci sarà micca troppu cambiamenti paragunatu à l'ultima generazione, ma Samsung sapi ciò chì face. Invece d'investisce sume impurtanti in u sviluppu di e tecnulugia novi, porta solu cambiamenti minori. Seranu quì, è seranu per u megliu, ma u più grande ci aspittarà di sicuru l'annu dopu o megliu l'annu dopu. 

strategia chjara 

Ùn ci piace micca, ma u mercatu hè induve hè avà. Ùn si pò micca aspittà chì un disignu rivoluzionariu è un grande equipamentu salvarà, è Samsung a sà. Cusì purterà solu cambiamenti generaziunali, ma sempre visibili, chì ùn li custarà tantu per mantene a so piazza è idealmente equilibrà e spese di sviluppu è i prufitti. Grazie à questu, sopravviverà à u tempu di crisa per attaccà tutti in piena visualizazione. Se i ghjucadori più chjuchi vanu fora di u so modu avà, ùn ponu micca successu s'ellu ùn ci hè micca interessu da i clienti.

Hà un grande prublema in questu sensu Apple. Hè preparatu una seria di iPhone 15 per questu settembre, chì deve include iPhone 15 Ultra cù un corpu di titaniu è altre migliure tecnologiche suppostamente rivoluzionarie. Hè suppostu esse una certa edizione anniversariu, simile à ciò chì avemu vistu cù l'iPhone X, vale à dì l'iPhone 10. Ma quandu u mercatu hè falatu, a ghjente hà sacchetti profondi è ogni spesa hè coperta, hè un passu piuttostu irragionevule per aumentà u prezzu. di u dispusitivu inutilmente.

Samsung prubabilmente ùn ci prisentarà nunda di rivoluzionariu u 1 di ferraghju, chì ci ferà à pusà nantu à e spalle. Ma ricurdemu l'annu passatu, quandu hà abbandonatu cumplettamente u so smartphone classicu più equipatu, vale à dì Galaxy S22 Ultra. Allora hè necessariu di vene cun qualcosa diametralmente sfarente ghjustu dopu un annu? Sò di l'opinione chì no. Aghju aspettatu di vede ciò chì vene l'annu dopu, tuttu ciò chì aghju in manu Galaxy S21 FE, S22 Ultra o qualchì mudellu di questu annu. Sò sempre entusiasta di ciò chì Samsung introduverà, è ancu di ciò chì vene dopu.

serie Samsung Galaxy Pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.