Chiudi annunziu

In quantu à e specificazioni di e schermi di a serie futura, avemu statu abbastanza chjaru per un bellu pezzu in anticipu nantu à a grandezza chì saranu è a risoluzione chì avaranu. Dopu tuttu, ùn era micca previstu cambiamenti in questu sensu. Tuttavia, eramu assai curiosi di ciò chì Samsung hà da vene in termini di luminosità è s'ellu, almenu per u mudellu più equipatu di a serie, ghjunghjerà u valore di l'iPhone 14 Pro, vale à dì 2000 nits. Avà grazia à un novu paragone Galaxy Avemu digià praticamenti cunnosce S23. 

Leaker Roland Quandt sparte un paragone di i mudelli individuali di a serie, chì s'assumiglia da u situ web di Samsung. In novu, cunfirma solu tuttu ciò chì hè cunnisciutu, ancu s'ellu ci hè una cosa nova quì dopu tuttu. À u display Galaxy U S23 Ultra mostra una luminosità massima di 1750 nits quì, chì pò esse un pocu deludente quandu pudemu avè aspittatu un aumentu à 2000 nits.

Per d 'altra banda, ci hè una bona nutizia. Ancu u mudellu più chjucu di a serie, chì hè stata accurtata assai l'annu passatu, avarà a listessa luminosità. A specificazione di ognuna di i display menziona ancu Vision Booster è Super-smooth 120Hz refresh rate. Assumimu chì u Galaxy L'S23 è S23+ cumincianu à 48Hz.

U più lettu d'oghje

.