Chiudi annunziu

Vivemu in un mondu chì ùn pò micca fà senza app. Ch'ella sia a gestione di una squadra di travagliu o chjamà un Uber, u software di l'applicazione ghjoca un rolu più fundamentale in a nostra vita chè mai. L'annu 2023 serà un annu di grande prugressu in u campu di a tecnulugia di l'applicazioni perchè principià Fate un usu estensivu di a tecnulugia di rete 5G. L'applicazioni seranu più veloci, più lisci è visualmente più interessanti. È cun ciò chì sopra in mente, vi purtemu sette applicazioni chì duvete almenu pensà à aduprà in 2023.

FastCustomer

Stancu di u fattu chì quandu chjamate una cumpagnia, a macchina vi risponde? Quandu vulemu parlà cun un travagliadore vivu, l'imprese spessu ci liganu à un bot o à noi prima lasciateli aspittà uni pochi di minuti, chì poi aumenta e fatture di u telefunu. Per e persone da a Repubblica Ceca, hè più di una ispirazione per avà, ciò chì hè pussibule oghje, ma l'applicazione FastCustomer hà più di 3 000 numeri di serviziu di u cliente in i Stati Uniti è u Canada è hà da piglià cura di quellu fastidiosu chì ti aspetta, cusì pudete fucalizza. nantu à e cose più significative. Appena ci hè una persona nantu à a ricezione, l'applicazione vi avvisa è vi basta à piglià u telefunu. Ci hè una piccula tarifa per utilizà l'app secondu induve site, ma ùn hè nunda in paragunà à quantu risparmià in u telefunu. L'app hè ancu senza publicità. L'app ùn hè ancu ghjunta à i paesi fora di l'America di u Nordu, ma si rumore di principià à sparghje in l'annu dopu o più.

Cabin

Questa applicazione puderia esse megliu descritta cum'è una mini-rete suciale privata pensata solu per voi è i vostri amichi o famiglia. Simile à e plataforme populari, pudete sparte e foto è mandà missaghji, ma solu u vostru gruppu vede tuttu. Ci hè ancu una funzione di seguimentu di u locu per ùn avè micca bisognu di bombardà a mamma cù i missaghji quandu finalmente torna in casa. Cabin hè cumplettamente gratuitu è ​​assai intuitivu à aduprà, cusì u gruppu averà tuttu stallatu in pocu tempu, è ancu u "ziu chì odia a tecnulugia" pò trattà.

Microsoft Authenticator

Microsoft Authenticator vi aiuta à accede à i cunti utilizendu a verificazione in dui passi. Bastamente, hè una strata extra di sicurità per passà quandu si accede à cunti sensittivi, cum'è un contu bancariu o casinò online. Authenticator vi permette di utilizà u vostru dispositivu mobile per questu passu extra. Diciamu chì qualcunu piglia a vostra password bancaria. S'ellu vulia andà più luntanu, prima deve risponde à a notificazione in questa applicazione in u vostru telefuninu, chì ùn hè più cusì faciule. L'applicazione usa u ricunniscenza di impronte digitali o ricunniscenza faciale, cusì hè estremamente sicuru è ancu adattatu per l'imprese chì volenu prutege u privatu informace.

Scala di 12 piedi

Questa applicazione hè ben descritta da u dettu "mostrami un muru di dece metri è ti purteraghju una scala di dodici metri". In esencia, questu significa chì u parlante hà una suluzione immediata à u prublema. È in realtà descrive bè ciò chì sta applicazione risolve. Hè destinatu à scaccià i cosiddetti "paywalls", daretu à i quali si trovanu spessu articuli pagati in linea. Ancu s'ellu sona un pocu illegale, ùn preoccupa micca. 12ft Ladder agisce cum'è un "web crawler" quandu dumanda una determinata pagina web, dendu accessu à versioni sbloccate di l'articuli. I siti web dà accessu à i crawlers in modu chì ponu esse affissati in i mutori di ricerca. Basta inserisce l'URL pertinente in a casella di ricerca di l'app 12ft Ladder è scoprerete in pocu tempu s'ellu pò evoca un articulu per voi gratuitamente.

Doodle

Doodle hè una app di sognu per tutti quelli chì anu sperimentatu a difficultà di riunisce una mansa di amici occupati. Doodle vi salva una tonna di e-mail è testi chì entranu in l'urganizazione di qualsiasi avvenimentu. Permette di selezziunà parechje date è poi sottumette un sondaghju à u gruppu, chì mostrarà ciò chì cunvene u più grande numaru di persone. Ùn solu ùn aumenterà e probabilità di scontri tutti, ma ancu risparmià assai tempu è sforzu. L'app custa $ 3, ma ci deve esse ancu una versione libera dispunibule per pudè pruvà tuttu prima.

Waze

Sì, cum'è a maiò parte di a ghjente, pruvate evite u trafficu, allora ci hè Waze per voi, chì mostra e cundizioni di u trafficu attuale rappurtati da l'utilizatori stessi chì sò nantu à e strade in quellu mumentu. In questu modu, sarete u primu à sapè di e cundizioni di u trafficu, i ritardi è l'accidenti, è assai prima di i siti di nutizie anu u tempu di reagisce à elli. In più di i benefici individuali, Waze porta ancu benefici cullettivi. U mumentu chì a ghjente sà chì ci hè un trafficu in qualchì locu, si sparghjenu in una zona più larga è cusì allevianu in realtà l'imbulighjate. Mentre Google Maps offre una funzione di trafficu simili, Waze hè più persunalizatu in questu sensu, adattendu à e vostre rotte preferite è i tempi di viaghju.

Pigliate i premii

Avete mai pensatu chì pudete aduprà qualchì aiutu cù i vostri shopping? Fetch si prisenta esattamente cusì, ancu in a versione elettronica. Basatu nantu à un minimu d'infurmazioni nantu à i vostri bisogni, pò creà una lista di shopping su misura per voi. Basta à scrive o in l'applicazione dettare i vostri bisogni è uttene i migliori prezzi è cupuni per u pruduttu datu. Sè vo circate qualcosa di specificu, basta à carica una maghjina è Fetch a truvà per voi. È s'ellu ci dete a vostra infurmazione di fattura, farà l'ordine per voi, perchè ùn avete micca bisognu di ghjunghje à a vostra carta in tuttu u tempu. Toy.

U più lettu d'oghje

.