Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Ricertamenti, ci hè statu assai parlatu di l'impattu negativu radiazzioni blu da i nostri schermi, chì ponu causà una quantità di prublemi, cumpresu l'insomnia. A luce blu hè una parte cumuna di a nostra vita di ogni ghjornu è si trova cumunimenti in a luce di u sole, induve ghjoca ancu un rolu assai impurtante in u cuntrollu di u ritmu circadianu - cusì regule u modu naturali di svegliate, dorme è dorme. U prublema principali, però, si trova in a radiazione blu artificiale, chì avemu u privilegiu di vede praticamenti ogni ghjornu quandu fighjendu u screnu di u nostru telefunu o urdinatore.

L'ochju umanu ùn pò micca regulà a radiazione blu artificiale, chì à longu andà pò purtà à una larga gamma di prublemi di salute. Comu avemu citatu sopra, a radiazione blu hà un impattu annantu à l'insomnia, postu chì ritarda a produzzione di l'hormone di u sonnu (melatonina). Cuntribuisce ancu à a mala qualità generale di u sonnu, a fatigue oculare è altri. Fortunatamente, a luce blu hè relativamente faciule di cummattiri. L'accessori spicializati cù u cusì chjamatu serviranu perfettamenti per questi casi filtru di luce blu, chì ponu bluccà a luce blu è restaurà l'ordine necessariu per dorme.

luce blu luce blu

Ocushield: Prutezzione (micca solu) contr'à a luce blu

Da u principiu, però, duvemu attirà l'attenzione à una materia estremamente impurtante. Quandu sceglite questi accessori, duvete esse più attenti è scumesse nantu à a qualità chì pudete truvà, per esempiu, in i prudutti di marca. Ocushield. In a so cartera truverete vetri temperati è filmi per iPhones, iPads, MacBooks è monitori, è ancu vetri specializati chì impediscenu a penetrazione di a radiazione blu. L'optometristi sò direttamente daretu à u sviluppu di i prudutti Ocushield, chì anu purtatu accessori specializati à u mercatu per prutege i vostri ochji.

ocushield-macbook-screen-filter_1080x

L'applicazione di una tale film o vetru temperatu, o l'usu di vetri protettivi apposta, assicurarà chì ùn site micca espunutu à a radiazione blu innecessaria è cusì ùn affruntà micca i prublemi citati cù insomnia, fatigue o produtividade ridutta. Quessi sò prudutti di prima classe cù alta efficienza. Per esempiu, vetru temperatu per iPhone ponu bluccà finu à u 90% di emissioni dannusu da a luce blu trà e lunghezze d'onda 380 nm è 420 nm, in u casu di i vetri citati, hè finu à u 99% di a radiazione UV dannosa è blu trà 300 è 400 nm è finu à 54. % di luce blu trà 400 è 470 nm. I vetri sò ancu registrati cù a FDA di i Stati Uniti.

Manica anti-radiazione per u telefunu

Inoltre, a marca Ocushield hà allargatu a so offerta cù u cusì chjamatu manica anti-radiazione per u telefunu. Stu supplementu blocca in modu affidabile i campi elettromagnetici dannosi (EMF), chì sò spessu assuciati cù mal di testa, disordini di u sonnu, prublemi di memoria è cuncentrazione, o immunità ridutta. In questu casu, u disignu estremamente praticu serà particularmente piacevule. Basta inserisce a manica Ocushield in a copertina di u telefunu è avete finitu. Si cumincia à travaglià subitu. Ùn ci vole à scurdà ancu di menziunà u so design extra sottile, grazia à quale pudete esse sicuru chì ùn vi interferiscenu micca in ogni modu è si mette facilmente in ogni copertina.

Pudete cumprà filmi è accessori Ocushield quì

U più lettu d'oghje

.