Chiudi annunziu

A principiu di u mese, Samsung hà publicatu i so stimi di rivenuti per u quartu trimestre di u 4. In cunfurmità cù quelli numeri, hà avà annunziatu i so risultati finali per u periodu è u fisicu 2022. U prufittu di a cumpagnia era u più bassu in ottu anni, grazia à u continuu. recessione ecunomica glubale, aumentu di i costi è a dumanda più bassa di smartphones è altre elettronica di cunsumu.

E vendite di Samsung Electronics, vale à dì a divisione più impurtante di Samsung, ammontavanu à 4 trilioni di vinti (circa 70,46 miliardi di CZK) in u quartu trimestre di l'annu passatu, chì rapprisenta una diminuzione di 1,25% annu. U prufittu operativu di a cumpagnia hà righjuntu 8 miliardi. vintu (pocu menu di 4,31 miliardi CZK), chì hè 77% menu annu annu. E so vendite per tuttu l'annu 69 ammontanu à 2022 miliardi. vintu (circa 302,23 miliardi CZK), chì hè u so massimu storicu, ma u prufittu annu sanu righjuntu solu 5,4 miliardi vintu. vintu (circa 43,38 miliardi CZK).

A divisione di chip Samsung DS di Samsung, chì tipicamente cuntribuisce u più à i rivenuti di a cumpagnia, hà avutu un trimestre assai deludente. Durante a pandemia di COVID-19, a cumpagnia hà vindutu una quantità record di chips semiconduttori cum'è memorie DRAM o almacenamiento NAND. Questi chips sò usati in smartphones, tablette, laptops, computers, console di ghjocu, wearables, televisions, è ancu servitori. In ogni casu, per via di l'inflazione elevata, l'aumentu di i tassi d'interessu, a recessione ecunomica glubale in corso è e tensioni geopolitiche, a dumanda di sti dispositi hè cascata drasticamente. L'imprese cuminciaru à cutà i costi, chì hà purtatu à a vendita di chip più bassa è i prezzi bassi. U prufittu di a divisione di chip di u giant coreanu era cusì solu à 4 miliardi di won (circa 2022 miliardi CZK) in u quartu trimestre di u 270.

Ancu Samsung DX, a divisione di l'elettronica di u cunsumu di Samsung, ùn hà micca avutu un bonu risultatu in l'ultimu trimestre di l'annu passatu. U so prufittu era solu 1,64 miliardi. vintu (circa 29,2 miliardi CZK). A dumanda di telefuni low-end è mid-range hà diminuitu durante stu periodu, è Samsung hà affruntatu una forte cumpetizione da Apple in u segmentu di smartphone high-end. Tuttavia, Samsung era trà i più boni performer in l'industria di i telefoni intelligenti, aumentendu ligeramente a so quota di mercatu (paragunatu à 2021).

A divisione TV di Samsung hà publicatu vendite è profitti più alti in Q4 20222, grazia à l'aumentu di e vendite di TV premium (QD-OLED è Neo QLED). In ogni casu, a dumanda di i televisori hè prevista per calà per via di a situazione ecunomica mundiale attuale. Samsung vole contru à questu cuncentrazione nantu à a prufittuità aumentata per mezu di i so TV premium, cum'è a TV Neo QLED di 98 inch, è lanciando TV Micro-LED in diverse dimensioni. A divisione di l'apparecchi domestici di Samsung hà riportatu una calata di u prufittu cum'è i costi anu aumentatu è a cumpetizione hà migliuratu. Tuttavia, a cumpagnia hà dettu chì continuarà à fucalizza nantu à i so apparecchi premium, cumpresi quelli in a gamma Bespoke, è nantu à a cumpatibilità di i dispositi in a so piattaforma SmartThings di casa intelligente.

A divisione di display di Samsung Samsung Display hà cuntribuitu 9,31 trilioni di vinti (circa 166,1 miliardi di CZK) à e vendite è 1,82 trilioni di vinti (circa 32,3 miliardi di CZK) à u prufittu di a cumpagnia, chì sò risultati assai solidi. Sò principarmenti daretu à l'intruduzioni di a serie Apple iPhone 14, cum'è a maiò parte di sti dispositi utilizanu pannelli OLED, chì sò stati fabbricati da a divisione di visualizazione di u colossu coreanu.

Samsung hà avvistatu chì sti cundizioni di cummerciale continuanu, ma spera chì a situazione hà da migliurà in a seconda mità di l'annu. Ellu aspetta a dumanda di smartphones high-end cum'è Galaxy S à Galaxy Z hà da cuntinuà à esse altu, mentri a dumanda di i dispusitivi low-end è mid-range resterà bassu.

U più lettu d'oghje

.