Chiudi annunziu

Appena introduttu Galaxy U S23 Ultra hè suppostu esse un pinnacle fotograficu. Dopu tuttu, hà tutti i prerequisites, u principale di sicuru hè u sensor 200MPx. Hè veru chì in a maiò parte di i casi, preferite aduprà a so funzione di stacking di pixel, ma certamenti truverete situazioni induve a risuluzione completa hè utile.

Se vulete ottene u più dettagliu pussibule da a scena, allora hè cunvenutu per passà à 200 MPx. Se ùn sapete micca cumu, quì hè una guida simplice: In a barra di menu superiore cliccate l'icona di furmatu. Per automaticamente, avete probabilmente avè una etichetta 3:4. Quì à a manca truverete digià l'opzione per accende 200 MPx, ma avà ci hè ancu l'opzione per piglià una foto di 50 MPx. È questu hè, avà tuttu ciò chì avete da fà hè di appughjà u trigger.

Sè vo site di novu Galaxy S23 Ultra entusiasmatu pricisamenti per via di a so camera 200MPx, cù quale vi vulete principarmenti piglià ritratti à a risuluzione completa di u sensoru, pudete ancu esse interessatu à a quistione di quantu grande e foto chì pruduce sò. Questu pò esse principarmenti cusì chì sapete quale almacenamentu di u dispositivu per sceglie veramente (ci sò 256GB, 512GB è 1TB per sceglie). Quandu avemu avutu l'uppurtunità di tuccà u telefunu, avemu pigliatu uni pochi di ritratti à a risuluzione massima. Metadata palesa chì, sicuru, dipende da a cumplessità di a scena. U simplice ùn hà micca bisognu di piglià assai più di 10 MB (in u nostru casu 11,49 MB), ma cù una scena più esigenti, i bisogni di almacenamiento aumentanu, cusì pudete facilmente ghjunghje à duie volte (19,49 MB).

Allora di sicuru ci hè a quistione di a fotografia RAW. Apple L'iPhone 14 Pro hè statu assai criticatu per u fattu chì per piglià ritratti cù a so camera 48MPx, avete da fà solu in RAW. Ma una tale stampa pò piglià facilmente sin'à 100 MB. Quandu Galaxy U S23 Ultra pò dunque piglià ritratti sia in formatu .jpg, quandu si move in i decine più bassi di MB, è in RAW, salvendu u formatu .dng. In stu casu, però, cuntà nantu à u fattu chì vi sarà facirmenti arrivare più di 150 MB.

U più lettu d'oghje

.