Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: JBL hà iniziatu un speciale Eventu di Valentine piena di sconti fantastici! Cusì pudete truvà una quantità di grandi prudutti chì sò avà dispunibuli cù sconti incredibili. Ognunu hà veramente qualcosa per elli. Avete una larga gamma di cuffie wireless è parlanti per sceglie. Per aggravà e cose, i dispusitivi sò ancu dispunibili in culori speciali di u Valentine's Day.

avvenimentu jbl valentine

A musica hè una parte integrante di a nostra vita di ogni ghjornu. Hè per quessa chì duvete certamente avè cuffie d'alta qualità o un parlante in u vostru equipamentu. Un avvenimentu speciale di u Valentine's Day pò aiutà cun questu. Cù un scontu, pudete ottene, per esempiu, una assai populari JBL Flip 6 in blu o rosa. Stu parlante vi impressionarà cù e so dimensioni compatte, facilità di portabilità, resistenza à a polvera è l'acqua secondu IP67, è sopratuttu, un sonu d'alta qualità. L'amatori di l'auriculare li piaceranu ancu. Ella andò à l'avvenimentu JBL Live 460NC. Quessi sò cuffie chì furniscenu JBL Signature Sound d'alta qualità cù una funzione per a cancellazione attiva di u rumore. Cù un scontu, pudete avà uttene in blu è rosa.

Di sicuru, ùn devi micca scurdà di l'amatori di l'orecchie tradiziunali. Comu parte di l'avvenimentu di San Valentinu, pudete vene JBL Tune Flex in blu è biancu. Stu mudellu hà un sonu JBL Pure Bass, annullamentu attivu di rumore cù a tecnulugia Smart Ambient è finu à 32 ore di vita di a bateria. Ùn mancanu mancu a resistenza à l'acqua è u sudore o quattru microfoni d'alta qualità. Di sicuru, l'offerta hè assai più larga. À a fine, hè solu à voi chì mudellu sceglite. Tuttavia, ùn deve micca ritardà a vostra compra. L'avvenimentu hè validu solu finu à u 15 di ferraghju.

Esplora i sconti di San Valentinu in JBL quì

U più lettu d'oghje

.