Chiudi annunziu

Lunedì 30 di ghjennaghju, Samsung hà tenutu un avvenimentu speciale per i ghjurnalisti per presentà a serie Galaxy S23. Avemu avutu l'uppurtunità di tuccà tutti i trè mudelli. Forse u più interessante Galaxy S23 Ultra, ma ancu u più chjucu di a serie certamente meriteghja attenzione. Quì truverete e nostre prime impressioni di Galaxy S23. 

Novu disignu, stessi camere 

A cuntrariu di l'Ultra, pudete dì in u casu di i mudelli Galaxy S23 è S23 + differenze paragunate à a generazione precedente in un sguardu. Forse micca tantu di fronte, ma di daretu. A protrusione caratteristica intornu à u modulu sanu hè sparita quì, è l'apparenza hè dunque più simili à u S23 Ultra (è S22 Ultra). L'intera linea hè ancu più coherente in quantu à u so aspettu è pare chì veramente appartene inseme malgradu a diversa forma di u corpu di l'Ultra è a so visualizazione curva. L'annu passatu, l'iniziati ùn anu certamente micca devinatu chì era un trio cù u listessu nome.

A ricunnoscu personalmente questu, perchè quì avemu qualcosa di sfarente è menu attraente. Inoltre, l'outputs di lenti parenu protruder menu sopra a superficia di u spinu grazia à a rimozione di u materiale intornu à elli, ancu s'ellu hè sicuru chì i telefoni anu sempre un pocu in una superficia plana (certamenti menu di l'iPhone 14 è 14 Pro, induve hè assolutamente tragicu). I mali parlanti puderanu dì chì cù questa custruzzione i lenti sò più faciuli danucati. Ùn hè micca veru. Intornu à ognunu hè un quadru d'acciaio, chì assicura chì u vetru di i lenti ùn tocca micca a superficia nantu à quale site u telefunu.

I telefoni anu sempre un software di pre-produzione è ùn pudemu micca scaricà dati da elli. Dunque ùn pudemu micca pruvà quantu a qualità di e foto hà saltatu in paragunà à l'ultima generazione, è ancu a notizia di u software One UI 5.1. Puderemu, rispettivamente, ma i risultati seranu ingannevoli, cusì aspitteremu finu à i campioni finali chì venenu à noi per a prova.

Picculu, ligeru è frescu 

Cunsiderendu u più chjucu rappresentante di 6,1 "di a serie, pudemu ancu dì chì hà sempre u so postu in u flagship. Qualchissia puderia argumentà chì saria megliu aumentà a visualizazione à almenu 6,4 ", ma avemu avutu dui mudelli quasi identichi quì si fighjemu u mudellu Plus. Inoltre, sta dimensione hè sempre populari è s'ellu ùn vi cunvene micca, ci hè un fratellu più grande cù un display di 6,6". Inoltre, questu annu u mudellu di basa hà ancu pigliatu cun ellu in quantu à a luminosità di a visualizazione.

U funziunamentu hà migliuratu, a capacità di a bateria hà aumentatu, u disignu hè stata rinfrescata, ma tuttu ciò chì hà travagliatu restava, vale à dì dimensioni compatte è, s'ellu hè pussibule, u rapportu ideale di prezzu / prestazione in quantu à e specificazioni high-end di u telefunu. Tenite in mente chì queste sò solu e prime impressioni dopu avè pruvatu u telefunu per un tempu, chì ùn hà micca avutu u software finali, cusì e cose pò ancu cambià in a nostra rivista. Ancu s'ellu hè vera chì ùn si vede nunda avà chì ci vole à criticà legittimamente. Assai dependerà di a qualità di e foto.

U più lettu d'oghje

.