Chiudi annunziu

Samsung hà prisentatu i mudelli Galaxy S23 Ultra, Galaxy S23+ è Galaxy S23, inaugura una nova era in a storia di i telefoni smartphones Samsung Galaxy. Quelli chì anu interessatu ponu aspittà cù esperienze creative uniche cù tecnulugia fotografica d'avanguardia è prestazioni senza rivali, chì sò assicurate da a nova piattaforma mobile Snapdragon® 8 Gen 2 per Galaxy. Di sicuru, u mudellu Ultra ùn manca micca a penna elettronica S Pen, chì allarga significativamente e pussibulità di travagliu è divertimentu. Tuttu chistu dispunibule in un disignu attraente, ma favuritu di l'ambiente.

Galaxy S23

Una camera cù una risuluzione più alta è parechje opzioni creative per ambienti di ghjornu è di notte

S Galaxy Tutti ponu aspittà per foto è video fenomenali cù u S23 Ultra. L'equipaggiu include u sistema fotograficu più avanzatu, cum'è un telefunu Galaxy mai avutu, adattatu per quasi tutte e cundizioni di illuminazione, cù dettagli di disegnu incredibilmente di alta qualità. Cù eccellenti funzioni di fotografia di notte è di ripresa, i risultati sò grandi in ogni tempu è ambiente. Vulete filmà un cuncertu di a vostra stella di musica preferita, piglià un selfie in un aquarium marinu o simpricimenti cumprà un souvenir di una bella cena cù l'amichi? In ogni casu, pudete aspittà per foto è video più nitide. L'algoritmi di trasfurmazioni di l'imaghjini digitale cù intelligenza artificiale cura in modu affidabile di u rumore chì cusì spessu dannu e foto in poca luce - a so specialità hè a preservazione di dettagli è sfumature di culore.

Galaxy S23 Ultra

Prima in a linea Samsung Galaxy dunque u mudellu Galaxy S23 Ultra offre un sensoru cù a tecnulugia Adaptive Pixel cù una risuluzione resultanti di 200 megapixels, chì ponu registrà ogni mumentu cun una precisione stupente. Utiliza una tecnulugia chjamata pixel binning per processà simultaneamente una maghjina d'alta risoluzione in parechji livelli.

S23

Tutta a serie Galaxy U S23 pensa ancu à e foto è i video selfie, per quessa chì e camere frontali anu tecnulugia Super HDR è una frequenza di registrazione più alta, chì hè aumentata da 30 à 60 fps. L'individui creativi saranu certamente cuntenti di a pussibilità di utilizà l'applicazione Expert RAW, chì vi permette di salvà l'imaghjini simultaneamente in formati RAW è JPG, è cusì sperimentà parechje esposizioni. In u modu Astrofotografia, i clienti ponu aspittà grandi scatti di a Via Lattea o altri oggetti in u celu di notte.

U rendiment di punta significa u futuru di u ghjocu mobile

I sviluppatori di ghjoculi è i ghjucatori stessi sò sempre ansiosi di rializà ancu l'idee più audaci, chì esige una tecnulugia chì supera tutte e aspettative. Hè per quessa Samsung è Qualcomm migliuratu mudelli Samsung Galaxy utilizendu a nova piattaforma Snapdragon® Piattaforma mobile 8 Gen 2 per Galaxy, chì hè a piattaforma più putente in a storia di a serie Galaxy. Batteria mudellu Galaxy Cù una capacità di 23 mAh, u S5000 Ultra pò alimentà una camera più putente senza aumentà e dimensioni di u telefunu stessu. Ancu gràfiche di mudellu Galaxy U S23 Ultra hè più di 40% più veloce è a prestazione di l'intelligenza artificiale hè ancu aumentata. Questu significa u funziunamentu ottimisatu quandu pigliate foto, filmate, ghjoculi cù un cortu tempu di risposta, etc. Galaxy U S23 Ultra supporta ancu a tecnulugia di traccia di raghji in tempu reale, chì si traduce in una visualizazione più fedele di scene in muvimentu. A camera di rinfrescante, chì si pò avà truvata in tutti i telefoni di a serie, hè ancu aumentata Galaxy S23, è questu significa un rendimentu megliu è più stabile durante ghjoculi longu è esigenti.

LFS (08)

I paràmetri di rendiment superiore di u mudellu Galaxy U S23 Ultra hè ancu utile per via di a grande visualizazione cù una diagonale di 6,8 inch o 17,2 cm. Ùn hè micca cum'è curvatu à i bordi cum'è in i mudelli precedenti, chì otticu ingrandisce è appiattisce a so superficia, è a visualizazione offre cusì a megliu maghjina in a storia di i telefoni smartphones Samsung. Galaxy.

Cù un enfasi nantu à u benessere di u pianeta

Cunsigliu Galaxy U S23 ùn porta micca solu una grande tecnulugia, ma ancu un disignu favuritu di l'ambiente, è in questu sensu spinge ancu i limiti cunnisciuti prima. Comparatu à a serie Galaxy S22, a parte di materiali riciclati da sei cumpunenti internu aumenta Galaxy S22 Ultra nantu à 12 cumpunenti interni è esterni u Galaxy S23 Ultra. Cunsigliu Galaxy U S23 usa ancu una gamma più larga di materiali riciclati chè qualsiasi altru smartphone Galaxy, cum'è l'aluminiu riciclatu è u vetru, i plastichi riciclati da e reti di pesca scartate, barili d'acqua è buttigli in PET.

Galaxy S23 foto

A nova serie S23 hè ancu a prima chì presenta un vetru protettivu Corning® Gorilla® Glass Victus® 2 cù una durabilità à longu andà. Ancu durante a so pruduzzione, u cuntenutu riciclatu hè stata utilizata, una media di 22 per centu. Tutti i telefoni Galaxy U S23 serà vendutu in scatuli di carta fatti interamente da carta riciclata. Cù una nova serie Galaxy S23, in corta, Samsung hà intenzione di minimizzà u so impattu annantu à l'ambiente mentre mantene un altu livellu in termini di qualità è estetica. L'impronta ecologica ridutta hè ancu pruvata da u certificatu UL ECOLOGO®, chì a nova serie hà ricevutu.

Disponibilità di mudelli è pre-ordini

Cellulari Galaxy S23, S23+ a S23 Ultra cù memoria basica andarà in vendita in a Repubblica Ceca à i rivenditori selezziunati o in l'e-shop samsung.cz da u 17 di ferraghju 2023, varianti di memoria più altu digià u 6 di ferraghju 2023. Seranu dispunibili in neru, crema, verde è purpura. E dimensioni di almacenamiento varienu da 8/128GB à 12GB/1TB, cù i prezzi di vendita suggeriti chì partenu da CZK 23 per u mudellu. Galaxy S23, CZK 29 per Galaxy S23+ è CZK 34 per Galaxy S23 Ultra.

Clienti chì compranu un telefuninu trà u 1/2/16 è u 2/2023/XNUMX (inclusive) o finu à l'esurtazione di e scorte Galaxy U S23, S23+ o S23 Ultra uttene un mudellu cù doppia capacità di memoria per u prezzu di un mudellu cù menu capacità. Quandu compra, basta inserisce u codice di scontu, in u casu di compra in una tenda, u scontu serà applicatu da u venditore. À u listessu tempu, dopu avè registratu in u situ web, i partiti interessati ponu www.novysamsung.cz vende u vostru vechju dispusitivu è riceve un bonus di compra di CZK 3 in più di u prezzu di compra. In totale, i bonus di valore finu à CZK 000 ponu esse ottenuti cum'è parte di l'offerta di apertura.

U più lettu d'oghje

.