Chiudi annunziu

Samsung hà prisentatu una gamma sana di novi prudutti à l'avvenimentu Unpacked. In più di l'aghjunghje hardware à a cartera di prudutti di a cumpagnia, era ancu un annunziu chì u giant sudcoreanu travaglia cù Google è Qualcomm nantu à i prudutti di a realtà aumentata (XR).

À a fine di a cunferenza Unpacked 2023, u vicepresidentu senior hà pigliatu u palcuscenicu Androidcù Hiroshi Lockheimer inseme cù u CEO di Qualcomm Cristian Amon per discutiri u partenariatu in un pocu più di dettu. Tuttavia, nisun pruduttu specificu hè statu presentatu. Sicondu l'infurmazioni dispunibuli, Samsung hè travagliatu cù Google nantu à "una versione di u sistema upirativu ancu micca annunziatu". Android cuncepitu specificamente per alimentà i dispositi cum'è schermi wearable. Mentre Google usa u terminu "informatica immersiva" in questu cuntestu, Samsung preferisce u terminu XR. "Semu entusiasti di travaglià cù i nostri partenarii per creà a prossima generazione di sperienze di computing immersive chì aumenteranu ancu a capacità di l'utilizatori di utilizà i servizii di Google". disse TM Roh da Samsung in cunnessione cù u partenariatu.

 

Samsung hè ancu travagliatu cù Meta è Microsoft in "partenariati di servizii". Sicondu Samsung, sta cullaburazione hè necessaria per fà u sistema almenu un pocu prontu per quandu u pruduttu finitu hè lanciatu. L'infurmazioni dispunibuli suggerenu chì u pruduttu chì deve esse presentatu puderia esse un auricular di realtà mista. In fine, Hiroshi Lockheimer hà parlatu ancu di a cooperazione trà Samsung è Google nantu à i servizii Google Meet, u sistema Wear OS è i dispusitivi selezziunati cù un sistema upirativu Android.

U più lettu d'oghje

.