Chiudi annunziu

I novi mudelli di punta di Samsung Galaxy U S23s pò esse u megliu ancu androidsmartphones per u ghjocu mobile. In parte grazia à una versione speciale di u chipset high-end Snapdragon 8 Gen2, chì hà un core di processore principale overclocke è chip graficu, ma ancu grazia à un rinfrescante megliu Galaxy S23.

I primi benchmarks 3D indicanu chì a serie Galaxy U S23 hè guasi duie volte più putente chì a serie in applicazioni 3D Galaxy S22 in a versione cù u chip Exynos 2200. In ogni casu, tali prestazioni elevate è frequenzi più alti logicu necessitanu un rinfrescante adattatu. Ùn avemu micca vistu alcunu di i telefoni di a nova serie smontata da u leggendariu leaker. U universu di u ghjornu Tuttavia, hà avà publicatu disegni grossi chì revelanu chì a serie hà veramente un rinfrescante megliu cà l'annu passatu.

A ghjudicà da questi disegni, anu Galaxy S23, Galaxy S23 + a Galaxy S23 Ultra camere di vapore significativamente più grande cà i so predecessori. A camera di l'evaporatore hè un dispositivu di rinfrescante pianu chì pò sparghje u calore in modu più efficau cà i tubi di calore di rame tradiziunali. Dentru a camera di vaporizzatore hè un liquidu chì si trasforma in un gasu è più tardi si condensa nantu à superfici apposta, dissipandu u calore in u prucessu.

Cunsigliu Galaxy U S23 usa un Snapdragon 8 Gen 2 overclock in ogni mercatu, per quessa, ùn avete micca da preoccupassi di alcuna versione Exynos quist'annu. U chipset chì porta u nome Snapdragon 8 Gen 2 per Galaxy hà un core di processore principale overclock in una freccia di 3,36 GHz invece di u standard 3,2 GHz è un chip graficu Adreno 740 chì corre à una freccia di 719 MHz invece di u solitu 680 MHz. Inoltre, i novi telefoni utilizanu u almacenamentu UFS 4.0 più veloce (finu à a variante 128GB di u mudellu di basa) è a memoria operativa LPDDR5X, chì vanta una velocità di 8,5 Gb/s cumparatu cù 6,4 Gb/s di memoria LPDDR5.

Se ci sò camere di evaporazione in i mudelli Galaxy U S23 hè veramente più grande, a prima dissezione di unu di elli duverà cunfirmà chì. Cum'è se Samsung hè stata inspirata da u prezzu Galaxy A14 5G è hà adattatu i novi "bandiere" cù casi di batterie adesivi per fà più faciuli di rimpiazzà è aumentà u puntu di riparazione.

U più lettu d'oghje

.