Chiudi annunziu

Users Androidpudete persunalizà è aghjustà quasi ogni aspettu à u so piace. Android 13 QPR2 beta hà revelatu alcune novi opzioni di persunalizazione destinate à i telefoni Pixel, cumpresa a capacità di cambià i shortcuts di u screnu di serratura. Terza versione beta Androidu 13 QPR2 anu avà revelatu più infurmazione nantu à sta opzione.

Cum'è descrittu prima, Google hà pensatu à aghjunghje una nova opzione di Shortcuts à a sezione Settings → Display → Lock Screen. Da quì, i pruprietarii di Pixel puderanu cambià i scurciati di u screnu di serratura à una di l'opzioni pre-specificate. Specialista in Android Mishaal Rahman hà avà publicatu screenshots chì mostranu cumu serà a pagina in quistione.

L'utilizatore duverà selezziunà individualmente u tastu di scelta di manca o di diritta è dopu assignà una azione per ellu. U giant di u software ùn pare micca avè piani per lascià l'utilizatori aduprà e so propiu accurtatoghji app. Invece, ci saranu opzioni predefinite cum'è Ùn Disturbà, Cuntrollu Dispositivu, Linterna, Camera è Nimu. Questu hè u spaziu induve persunalizà u screnu di serratura di a superstruttura di Samsung UI supera l'implementazione di Google. Una UI permette à l'utilizatori di u telefunu Galaxy postu u vostru propriu accurtatoghji app nant'à u screnu serratura.

In più di pudè cambià i scurciati nantu à u screnu di serratura, Google hè ancu travagliatu per permette à l'utilizatori di utilizà u so propiu clock in u screnu di serratura. Per quessa, pensa à riprogettà u menù di paràmetri di u wallpaper è di stile è divisu in dui: Schermata di bloccu è Scherma di casa. Aggiornamentu QPR2 stabile Androidu 13 deve esse liberatu u mese prossimu.

U più lettu d'oghje

.