Chiudi annunziu

Digià in u casu di una fila Galaxy Cù u S22, ci anu dettu chì Samsung face certi cumpunenti di plastica di u telefunu da e rete di pesca riciclate. Ma cù a serie attuale, va ancu più luntanu è hè ora di lodallu veramente per quessa. 

Iè mi piacerebbe Galaxy U S23 porta una grande tecnulugia, ma di sicuru a pruduzzione grava ancu l'ambiente. Hè per quessa chì tuttu u trio di telefoni offre un disignu ecologicu. Comparatu à a serie Galaxy S22, a parte di materiali riciclati da sei cumpunenti internu aumenta Galaxy S22 Ultra à 12 u Galaxy S23 Ultra. Cunsigliu Galaxy U S23 usa ancu una gamma più larga di materiali riciclati chè qualsiasi altru smartphone Galaxy, cum'è l'aluminiu riciclatu è u vetru, i plastichi riciclati da e reti di pesca scartate, barili d'acqua è buttigli in PET.

Galaxy S23 Series_Feature Visual_Sustainability_2p_LI

Cum'è u primu smartphone in u mondu, i telefuni di a serie anu ancu un vetru protettivu Corning Gorilla Glass Victus 2 cù una durabilità à longu andà. Ancu in a so pruduzzione, u cuntenutu riciclatu hè stata utilizata, una media di 22 per centu. serie Samsung Galaxy S23 vende ancu in scatuli di carta di design novi fatti interamente da carta riciclata. Samsung hà solu l'intenzione di minimizzà u so impattu annantu à l'ambiente, mantenendu un altu livellu di qualità è estetica. Tutta a serie Galaxy U S23 hà dunque ricevutu u certificatu UL ECOLOGO, chì indica una impronta ecologica ridutta.

I prudutti è servizii cù stu certificatu anu un impattu più bassu annantu à l'ambiente grazia à parechji fatturi, cumprese a vita, u cunsumu d'energia, a selezzione di materiale, l'impattu di a salute, i prucessi di fabricazione, etc. Galaxy L'S23 risponde specificamente à u standard UL 110 - UL Standard Environmental for Mobile Phones Sustainability. Qualchidunu parlanu di l'ecologia solu cum'è parolle viote, mentri àutri si nascondenu attivamente daretu. Hè bonu chì Samsung hè seriu nantu à u nostru pianeta è chì prova di riduce l'impattu di a so pruduzzione.

U più lettu d'oghje

.