Chiudi annunziu

Per anni, Google hà furnitu i telefoni Androidem opzioni di persunalizazione impurtanti. Ogni aghjurnamentu maiò di u sistema porta una nova pussibilità di mudificà l'apparenza è u funziunamentu di u telefunu. Android 12 vi permette di cambià i culori di l'icone di l'applicazione nantu à a pantalla di casa, mentre chì One UI 5.0 di Samsung porta a persunalizazione di u screnu di serratura. 

Per Apple, a simplicità di u so sistema hè chjave iOS, è dunque a maiò parte di e funzioni iPhonech mostra u listessu per anni, ancu s'ellu aghjurnà à a so ultima versione. Ma l'iPhone sò principarmenti ancu abbastanza caru, è pudete micca vulete cambià a vostra stalla solu perchè ti piace l'icone. iOS. Dunque, quì truverete cinque manere faciuli di utilizà u vostru dispositivu cù Androidem à creà u schermu home iconic iPhone.

Cù lanciatori, pacchetti di icone è temi da Google Play Store, pudete fà u vostru Android edità cusì chì almenu à l'internu piace veramente iPhone hà vistu À u mumentu, hè u solu modu di cunvertisce, per esempiu, u vostru Samsung à u so Android è One UI pareva iOS. U software d'Apple hè apposta per i so prudutti, è a cumpagnia hà un ecosistema chjusu in u quale mantene i diritti sanu à ellu, per quessa ùn permettenu micca esse ridistribuitu à altri fabricatori. Inoltre, ùn pudete micca scaricà u software da u situ web o installate illegale cù qualchì jailbreaking.

Aduprà u launcher 

Diversi lanciatori ponu cambià l'aspettu di u vostru telefunu, ma micca cumu funziona. L'icona di u vostru navigatore predeterminatu pò passà à Safari, ma questu ùn significa micca chì avà avete u navigatore web di Apple in u vostru telefunu. Allora se Chrome hè stabilitu cum'è u vostru navigatore predeterminatu, ferma cusì.

I lanciatori permettenu di persunalizà a pantalla di a vostra galeria di app è a pantalla di casa di u vostru telefunu. Frà altre funziunalità, pudete cambià l'icone, aghjunghje widgets è cambià u layout. A maiò parte di elli includenu paràmetri per persunalizà a pantalla di serratura è u centru di cuntrollu, è se site furtunatu, ancu l'Isula Dinamica di l'iPhone 14 Pro, per quessa, ùn avete micca bisognu di scaricà una app separata per quessa. Per esempiu, Nova è Apex Launcher Pro sò adattati per installà, o simpricimenti Launcher iOS 16, chì sò trà i migliori. Per chì i lanciatori di terze parti funzionanu bè, avete bisognu di fà l'app predeterminata in a vostra pantalla di casa.

Temi è pacchetti di icone 

I temi sò stili, o mudelli se preferite, chì cambianu l'interfaccia d'utilizatore di u vostru telefunu - da icone è sfondi à menu diversi. Permettenu di cunfigurà transizioni di pagina, layout è paràmetri rapidi. Se ùn vulete micca riprogettà cumplettamente a vostra pantalla di casa o UI cum'è un lanciatore, basta à andà per i pacchetti di icone.

Quessi permettenu di cambià solu l'icone di l'applicazione predeterminate in stili, forme è culori diffirenti. Sè vo pussede unu di i telefoni Samsung più recenti, andate à u menù Settings -> I mutivi, quandu a vostra tenda apre Galaxy Temi. Per altri telefoni, andate à Google Play di sicuru.

applicazione Apple 

Apple ùn permette micca l'installazione di applicazioni per iOS na Android, anche se parechji siti web pretendenu altrimenti. S'è vo truvate una tale applicazione, ùn ricumandemu micca di stallà, postu chì di solitu cuntene malware. Tuttavia, ci sò alternative à l'applicazioni Apple in Google Play chì aiutanu à creà l'illusione di utilizà un iPhone, è pudete stabilisce cum'è e vostre app predeterminate.

AirMessage hè una bona alternativa à iMessage è hà a maiò parte di e funziunalità di l'app Messages d'Apple. Truverete ancu decine di calculatrici è orologi chì imitanu fedelmente a versione pro iOS. Ufficialmente, pudete truvà un serviziu in Google Play, per esempiu Apple Musica, chì hè ancu dotata di un grande widget per a pantalla di casa. Tuttavia, avete bisognu di utilizà a piattaforma Apple ID.

Lock screen 

Aghjurnà à iOS 16 hà introduttu widgets nantu à u screnu di serratura. Per uttene widgets nantu à u screnu di serratura di u sistema ancu Android, scaricate l'applicazione adatta da u Google Store, ci sò benedettu assai di elli. Ma queste app ùn cambianu micca a vostra pantalla di casa o i so icone, perchè sò solu per a pantalla di serratura. Sicondu l'app chì scaricate, pudete cambià u stilu di password o mudellu, u formatu di data è ora, a dimensione di u testu, u sonu di serratura è altre funziunalità per s'assumiglia à e funzioni di l'iPhone. Ma i telefoni Samsung ponu di sicuru fà questu cun un aghjurnamentu Androidu 13 è One UI 5.0.

Centru di cuntrollu 

Per automaticamente, anu telefoni cù u sistema Android u pannellu di paràmetri rapidu, accessibile scorrendu da a cima di u screnu. Ancu s'ellu ùn pudete micca rimpiazzà cumplettamente cù u Centru di Control, pudete stabilisce stu menu per apre almenu u listessu. Per esempiu, alcune app vi permettenu di apre cù un swipe da u fondu, à a manca, à a diritta o à l'angulu superiore dirittu di u screnu. Certi Centri di cuntrollu pò ancu include un buttone di aiutu di l'iPhone chì pudete spustà in ogni locu.

Tenite in mente chì questu hè solu un cambiamentu visuale in tutti i punti. Avete sempre "solu" un telefunu cù Androidem in quale ùn pudete micca aduprà Siri o Apple Paga. Tuttavia, sè vo site una forma Androids'è vo site stancu, vi pò piace sta persunalizazione. Hè ancu adattatu per tutti quelli chì passanu da iPhone à Android anu avanzatu è anu bisognu di tempu per abituà. I vechji icone familiari è l'ambiente certamente li aiutanu à fà questu. 

U più lettu d'oghje

.