Chiudi annunziu

Eccu una lista di i dispositi Samsung chì anu ricevutu un aghjurnamentu di u software in a settimana di u 30 di ghjennaghju à u 3 di ferraghju. In particulare parlà Galaxy A03s, Galaxy A12 Nacho è Galaxy A14 5G.

Samsung hà iniziatu à sparghje u patch di sicurezza di ghjennaghju à tutti questi telefoni accessibili. AT Galaxy A03s porta una versione di firmware d'aghjurnamentu A037GXXS2CWA3 è era u primu à ghjunghje, frà altri, in Gran Bretagna è in Francia, u Galaxy A12 versione Nacho A127FXXS7CWA1 è era u primu à esse dispunibule in decine di paesi europei cumpresi Pulonia, Germania, Francia, Italia, Spagna, Paesi Bassi, Romania o Gran Bretagna è Galaxy A14 versione 5G A146BXXU1AWA2. Questa hè a prima aghjurnazione di u software per l'ultimu smartphone, attualmente dispunibule solu in uni pochi di mercati.

Cum'è un ricordu: u patch di sicurezza di ghjennaghju indirizza più di cinque decine di quelli altamente periculosi androiddi queste vulnerabilità. In u so software, Samsung hà riparatu, frà altre cose, un bug di entrata in TelephonyUI chì permetteva à l'attaccanti di cunfigurà "chjamazione preferita", una vulnerabilità di chjave di criptografia codificata in NFC aghjunghjendu l'usu currettu di una interfaccia di chjave privata casuale per impedisce a divulgazione di chjave. , cuntrollu d'accessu incorrectu in l'applicazioni di telecomunicazioni chì utilizanu a logica di cuntrollu di l'accessu per prevene a fuga di infurmazione sensitiva, o una vulnerabilità in u serviziu di sicurezza Samsung Knox in relazione à permessi o privilegi.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni Samsung quì

U più lettu d'oghje

.