Chiudi annunziu

Cum'è probabilmente sapete, una nova serie Galaxy U S23 usa u chipset di Qualcomm, in u mondu. Tutti ricevenu u chipset Snapdragon 8th Gen 2, à quale Samsung mette in una certa velocità di clock extra. Paria chì Samsung avia intarratu u top Exynos, ma ùn hè micca u casu. 

Sembra chì Samsung vole stà cù u so chipset Exynos di punta in u mercatu di smartphone. Una nova filtrazione palesa a presunta cunfigurazione di u core di u processatore di a prossima generazione di chipset mobile senza annunziu di a cumpagnia, prubabilmente chjamatu Exynos 2400. Questa informazione hè stata publicata da l'universu Ice di successu è verificatu di leaker, cusì hè un pocu surprisante (ancu s'ellu hà fattu ' Ùn fate micca in Twitter, ma in u Weibo Chinese).

L'universu di ghiaccio Weibo

Sì questu hè novu scappà infurmazione hè pricisu, è chì universu Ice hè di solitu accurata, u chipset Exynos 2400 vi cuntene unu core Cortex-X4, dui nuclei high-frequency Cortex A720, trè bassu-frequency nuclei Cortex-A720, è un altru quattru core Cortex-A520. Ci hè dunque un totale di 10 core di processore.

Assumindu chì l'Exynos 2400 hè veramente in sviluppu, ùn ci hè nisuna ragione immediata per crede chì Samsung duverà aduprà in a linea. Galaxy S24, anche si saria assai prubabile. Ci hè una pussibilità chì a cumpagnia cuntinueghja à travaglià solu cù Qualcomm per i so smartphones high-end, è l'Exynos 2400 serà per i so altri clienti chinesi, cumpresi Xiaomi, Vivo, Realme, etc. In quantu à quandu stu novu chip Exynos 2400 puderia esse lanciatu, qualcunu suppone. Tuttavia, se Samsung hà saltatu u nome Exynos 2300, è questu hè più chè sicuru, a cumpagnia pò esse pianificatu di lancià l'Exynos 2400 in 2024.

Cumentu editoriale 

Samsung hà fattu un grande passu questu annu. Abbandunò u so Exynos inaffidabile è tutta a linea Galaxy Allora u S23 hà datu Qualcomm una suluzione. In u passatu, avemu intesu chì dopu à u fiasco cù l'Exynos 2200, Samsung hà da posponà i so chips flagship per un tempu, chì hè statu cunfirmatu da a serie recentemente introduta. Dunque, sì o micca a cumpagnia pensa à sviluppà un chip persunalizatu per unu di i so futuri flagships, ùn deve esse micca l'annu prossimu, o ancu 2025. 

Ma per sviluppà un chip high-end è micca equipà i vostri mudelli di telefuni cun ellu ùn parla micca di alcuna affidabilità è u fattu chì a cumpagnia fiducia in questu. Allora creà un mostru di 10 core è vende solu hè fundamentalmente sbagliatu. Hè chjaru chì Samsung ùn hà micca abbandonatu Exynos in generale, postu chì hà sempre una grande cartera di telefuni più bassi induve si mettenu è induve ponu salvà nantu à elli per ùn avè micca bisognu di cumprà chips per elli.

Produttori di chip

Quandu eramu à a presentazione di a serie Galaxy S23, avemu avutu una conversazione cù l'uffiziu di rapprisintanti Czech di a cumpagnia è di sicuru avemu parlatu ancu di chips. I rapporti anecdotici sò chì Samsung ùn hà micca intenzione di travaglià nantu à chips high-end chì deve esse incluse in a serie. Galaxy Cù ritornu. Dunque, ancu s'è a fuga citata hè abbastanza plausibile, ùn hè micca apprupriatu per attaccà tantu pesu à questu. Dopu tuttu, pò ancu esse un missaghju più vechju chì hè apparsu solu avà. Solu per riferimentu, secondu a Counterpoint Research, Samsung hà avutu una parte di u 3% di u mercatu globale di chipset di smartphone in Q2022 7, da u 5% in Q3 2021, classificendu u quintu in a tavola di chipmaker.

U più lettu d'oghje

.