Chiudi annunziu

Google hè travagliatu nantu à una funzione per u so navigatore web Chrome Androidu, chì permette di sguassà facilmente l'ultimi 15 minuti di a vostra storia di usu di l'applicazione. Hè certamenti salva assai di u travagliu, ma dinù pussibili mumenti "caldo" quandu calchissia sguardi à a vostra storia senza vo vulete. 

Dighjà in 2021, a cumpagnia hà introduttu a pussibilità di sguassà 15 minuti di storia attraversu l'applicazione Google, mentre chì sta funzione hè stata aghjunta à u sistema. Android ricevutu à u principiu di l'annu passatu. Questa funzione permette à l'utilizatori di "sguassà" a storia di ricerca cù altre attività di u contu istantaneamente, invece di avè da trattà cun ellu in i paràmetri di u contu. Avà pare, chì Google hè pianificatu porta una funzione simile à u navigatore Google Chrome pro Android, dinò cù l'opzione per sguassà l'ultimi 15 minuti di a storia di navigazione.

Una nova bandiera in Google Chrome Pro a revela Android. Ùn specifica micca s'ellu si tratta solu di dati di navigazione o di l'attività di u contu in tuttu, ma menziona chì l'opzione apparirà in u menu di trè punti in cima à diritta di Chrome. Ùn hè micca cunnisciutu ancu quandu Google introduverà sta nutizia. Ùn hè micca chjaru se sta opzione appariscerà ancu in Chrome Pro dopu iOS o per l'urdinatori. Finu à quì, ricumandemu di utilizà u modu anonimu.

U più lettu d'oghje

.