Chiudi annunziu

Di sicuru, pudete fotografà a luna cù qualsiasi telefunu, ma a quistione hè s'ellu vi vede qualcosa altru ch'è solu un puntu biancu in u risultatu. Telefoni Galaxy ma i più alti intervalli offrenu 100x Space Zoom, cù quale pudete vede a superficia di u nostru solu satellitu naturali cunnisciutu di a Terra in dettaglio.

Sè pussede unu di i mudelli in a serie Galaxy S21, S22 o S23 cù u moniker Ultra, basta à andà à l'app Camera, modu Photo è scorri a sinistra à traversu a scala in modu ritrattu o giù in modu paisaghju. L'ultimu valore hè solu 100x zoom. A causa di u zoom estremu, pudete vede un cut-out di a scena è chì parte chì occupate. Avete nutatu ancu una stabilizazione efficace, cum'è pudete vede per esempiu in l'esempiu quì sottu da MKBHD, chì hà spartutu in Twitter ciò chì pare di fotografà a luna cù u flagship attuale di Samsung, i.e. Galaxy S23 Ultra.

In fine, sicuru, tuttu ciò chì avete da fà hè di appughjà u trigger. Ùn sapemu micca perchè qualcunu pigliava ritratti di a luna, è ripetutamente, ma dimustra bè ciò chì Space Zoom hè capace è quantu pò veramente vede. Se vulete sapè più precisamente, sapete chì a distanza media di a Luna da a Terra hè 384 403 km. È questu hè abbastanza distanza.

U più lettu d'oghje

.