Chiudi annunziu

Google hà liberatu i primi sviluppatori pocu tempu fà antìcipu Androidà 14. Avà hà annunziatu un calendariu per a so liberazione preliminare. S'ellu si ferma à u pianu chì hà stabilitu, hà da liberà duie previsioni di sviluppatore è quattru beta prima di liberà una versione stabile. Duverebbe ghjunghje dopu à lugliu.

Google hà digià liberatu una vista di sviluppatore, dunque ci hè un altru. Hè prevista per esce in marzu, secondu u so calendariu. In aprile per Android 14 aprirà u prugramma beta per chì più persone ponu "mette e so mani". A cuntrariu di l'anteprima di u sviluppatore, chì serà limitata solu à i telefoni Pixel, u prugramma beta apparentemente serà apertu à più dispusitivi.

A seconda beta hè prevista per esse liberata in maghju, quandu Google hà tradiziunale a so cunferenza di sviluppatori Google I / O. Puderia annunzià quì. Hè prubabile chì sta beta vene cun più nutizie chè a prima. Google pensa à liberà a terza beta in ghjugnu. Probabilmente aghjunghje funzioni destinate à i sviluppatori. A beta finale hè prevista in lugliu. In quantu à Android 13 à Android 12 hè prubabilmente a versione stabile di u prossimu Androidsarete liberatu in Aostu. Subitu dopu, Samsung hà da cumincià à pruvà a so superstruttura One UI 6.0, chì deve avè in tutti i dispositi supportati. Galaxy riesce à purtà à a fine di l'annu, forse ancu prima.

Serà interessante per vede cumu i prudutti futuri di Google "s'adattanu" à stu schedariu. Sicondu rapporti non ufficiali, a cumpagnia hà da presentà ufficialmente l'attesa Tablet Pixel in a cunferenza citata, mentre chì in qualchì tempu di questu annu hè previstu di revelà u smartphone plegable à u mondu. Piegà Pixel. Dopu ci hè ancu u telefunu Pixel 7a, chì deve esse svelatu durante a fase beta. Google di solitu mette novi dispositi in u prugramma beta dopu.

U più lettu d'oghje

.