Chiudi annunziu

Galaxy Watch5 a Watch5 Pro sò alcuni di i migliori smartwatches in u mercatu. Hè in esecuzione nantu à l'ultima versione di u sistema Wear OS, anu un processatore assai veloce è un grande settore di funzioni di seguimentu di salute è fitness. Tuttavia, questu ùn significa micca chì sò perfetti. Samsung duveria presentà u so successore cù un nome prubabile questu annu Galaxy Watch6. Eccu cinque cose chì avemu avutu in u prossimu so Galaxy Watch li piacia à vede.

Lunetta rotante fisica

Unu di i più grandi cambiamenti in a serie Galaxy Watch5 hè stata a rimuzione di a lunetta rotante fisica. Nantu à i più vechji Galaxy Watch era una funzione pupulare è ùn eramu i soli chì si dispiacemu di u so "tagliu". U so usu hè assai addictive (cuntrullà un smart watch micca solu per mezu di a visualizazione hè simplicemente qualcosa), ma più importantemente, hè più affidabile ch'è u quadru capacitivu touch. AT Galaxy Watch6, avemu dunque accoltu u ritornu di a lunetta rotante fisica.

A vita di a bateria più longa

Galaxy Watch5 hà migliuratu a vita di a batteria annantu à a generazione precedente, prumettendu finu à 50 ore cù una sola carica. Ancu s'è a vita di a bateria hè definitivamente megliu cà u u Galaxy Watch4, hè abbastanza luntanu da u valore "paper". A nostra sperienza mostra chì Galaxy Watch5 dura un ghjornu à un ghjornu è mezu in media (cù u seguimentu di l'attività è u GPS attivatu).

Se vulete una vera vita di a bateria multi-ghjornu, avete bisognu di guardà u mudellu Pro, ma hà un disignu più robustu, chì pò micca adattà à alcuni. Sia à traversu una batteria più grande, un chipset più efficiente, o una cumminazione di i dui, Samsung duveria capisce cumu fà Galaxy Watch6 aumenta a vita di a bateria.

Sensore di impronte digitali

U sensoru di impronte digitali hè una funzione chì parechji fan di smartwatch Samsung anu longu vulutu. Siccomu l'applicazioni cum'è Google Wallet necessitanu misure di sicurezza cum'è un PIN o un gestu, un sensoru di impronte digitali aiutaria à accelerà u prucessu di sbloccare. Ùn ci importava micca veramente s'ellu si trattava di un sensoru sub-display o un sensor situatu à u latu (forse trà dui buttoni laterali). Tuttavia, teme chì sta funzione hè più musica di u futuru più distante.

U software cambia

Quandu si tratta di software, Galaxy Watch5 anu una di e migliori interfacce d'utilizatore chì pudete truvà nantu à un smartwatch. Ancu in questu, però, ci hè qualchì volta un quirk chì pò esse fastidiosu o limitante. Unu di i mutivi principali per avè un smartwatch cum'è una estensione di u vostru smartphone hè per e notificazioni. AT Galaxy Watch5, però, pò esse spessu ritardatu o simpricimenti ùn ghjunghje micca in tuttu. Mentre chì questu pò esse un prublema minore per parechji, speremu chì Samsung pò riparà in u Galaxy Watch6 per riparà.

In più, Samsung hà qualchi funziunalità surviglianza salute chì sò sempre limitati à i so smartphones. Per esempiu, per utilizà a funzione di misurazione ECG, avete bisognu di utilizà l'applicazione Samsung Health Monitor, chì cù l'altri androidi nostri telefoni cà Galaxy ùn travaglia micca

Camera

A camera nantu à un smart watch ùn hè micca esattamente una funzione cumuna. Pudemu truvà principarmenti in l'orologi di i zitelli, induve hè utilizatu per chì i genitori ponu facilmente stà in cuntattu cù i so figlioli. Samsung hà digià "fattu" camere nantu à l'orologi intelligenti prima, ma l'implementazione era - per dì un pocu - ingombrante.

In u spaziu virtuale, ci sò stati rapporti recentemente chì Meta travaglia in un smartwatch cù una camera per video chjamate. L'orologi intelligenti permettenu digià di mandà "testi" è di fà chjamate, cusì l'unica cosa chì manca sò i videochiamate. Se qualchissia pò fà questu una realità, hè Samsung. E datu a so rilazioni cù Google, l'imprese puderianu per orologi cù u sistema Wear OS potenzialmente lancia u serviziu di cumunicazione video Google Meet.

Galaxy Watch5, per esempiu, pudete cumprà quì

U più lettu d'oghje

.