Chiudi annunziu

Eccu una lista di i dispositi Samsung chì anu ricevutu un aghjurnamentu di u software durante a settimana di u 6-10 di ferraghju. In particulare, si tratta Galaxy Nota 20, Galaxy S20, Galaxy S21 FE (versione chip Exynos) a Galaxy A52 5G.

Samsung hà iniziatu à sparghje u patch di sicurezza di ferraghju à tutti i telefoni listati. AT Galaxy Note20 è Note20 Ultra portanu a versione di l'aghjurnamentu di firmware N98xBXXS5GWB1 è era u primu à esse dispunibule in Švýcarsku, u Galaxy Versione S20, S20+ è S20 Ultra G98xBXXSFGWAD è era u primu à ghjunghje in certi paesi sudamericani, cum'è u Brasil, l'Argentina, u Paraguay o u Perù, u Galaxy Versione S21 FE (versione chip Exynos). G990EXXS3DWAA è era u primu à "sbarcà" in Brasile è Galaxy A52 versione 5G A526BXXS2DWAB è era ancu u primu à esse dispunibule in Brasile.

U patch di sicurezza di ferraghju corregge più di 50 vulnerabilità, di quali 48 sò stati riparati da Google è sei da Samsung. Dui di i vulnerabili patched da u giant coreanu sò stati qualificati cum'è risicu altu, mentri quattru sò stati qualificati cum'è risicu mediu. Per esempiu, Samsung hà riparatu sfruttamenti in relazione à u serviziu WindowManagerService chì permettenu à l'attaccanti di scrive una screenshot, una vulnerabilità truvata in a funzione UwbDataTxStatusEvent chì permette à l'attaccanti di attivà certe attività, o un difettu di sicurezza in l'applicazione Secure Folder chì permette à e persone non autorizate di accede fisicamente. u telefunu per catturà una vista previa di l'applicazione.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni Samsung quì

U più lettu d'oghje

.