Chiudi annunziu

Quandu Samsung hà introduttu u smart watch Galaxy Watch5 a Watch5 Pro, prumittìanu ch'elli sustenevanu u monitoraghju di a temperatura di u corpu, ma a funzione ùn era micca sviluppata cumplettamente finu à questu tempu (o megliu, u sensoru currispundente hè stata utilizata per altri scopi). Avà u giant coreanu hà annunziatu a so ghjunta, ancu in a Repubblica Ceca.

U monitoraghju di a temperatura di u corpu pò esse una parte assai utile di l'elettronica wearable. Un dispositivu chì sustene sta funzione pò furnisce un utilizatore cù una visione generale di i so mudelli di salute è aiuta à determinà s'ellu sò malati o micca. Puderà ancu furnisce à l'utilizatori assai infurmazioni preziosi nantu à u so ciclu menstruali, postu chì a temperatura di u corpu hè u so indicatore principale.

Samsung hà annunziatu, chì u sensoru di temperatura hè attivatu Galaxy Watch5 à Watch5 Pro serà sbloccatu è utilizatu solu per seguità u vostru ciclu menstruali. Per questu, a funzione Cycle Tracking in l'applicazione Samsung Health, chì hè stata recentemente appruvata da l'Amministrazione di l'Alimentazione è Drug di Corea di u Sudu, serà aduprata. U Cycle Tracking utilizerà u listessu algoritmu nantu à l'orologio cum'è l'app Natural Cycles di terzu. Utilizendu un sensoru di temperatura di a pelle infrared, sta funzione serà capace di processà informace nantu à u ciclu menstruali è ancu e dati basi nantu à a temperatura di a pelle.

Nova funzione di monitorizazione di a temperatura di u corpu per a serie Galaxy Watch5 ghjunghjerà in u sicondu trimestre di questu annu. In più di a Repubblica Ceca è di a Corea di u Sudu, serà dispunibule in altri 30 paesi, cumprese Slovacchia, Pulonia, Ungheria, Germania, Austria, Croazia, Slovenia, Francia, Italia, Svizzera.carska, Spagna, Danimarca, Norvegia, Svezia, Finlandia, i Stati Baltichi, Gran Bretagna o USA.

Orologi di serie Galaxy Watch5 pudete cumprà quì

U più lettu d'oghje

.