Chiudi annunziu

Sembra chì Samsung hà raffinatu u disignu è a qualità di custruzzione di i so flagships per pudè fucalizza più nantu à u latu di u software o megliurenze più chjuche chì migliurà l'esperienza generale di l'utilizatori.

U giant coreanu hà introduttu novi "bandiere" à a fine di u mese Galaxy S23, Galaxy S23 + a Galaxy S23 Ultra. Ancu s'ellu pò sembrà à u primu sguardu chì i mudelli S23 è S23 + sò più o menu copie di i mudelli di l'annu passatu, portanu parechje migliure utili "imballate" in un disignu più minimalista. Eccu cinque di e so caratteristiche più boni chì ùn deve certamente micca ignurà.

Prestazione incredibile grazie à a cullaburazione cù Qualcomm è un almacenamentu più veloce

Per a prima volta in a storia, ùn hà micca una nova serie Galaxy Cù diversi chips per i diversi mercati. Samsung hà stabilitu un partenariatu più strettu cù Qualcomm per portà a serie Galaxy U S23 hà fattu un usu estensivu di a versione overclockata di u chipset Snapdragon 8 Gen2 chjamatu Snapdragon 8 Gen 2 per Galaxy. In più di un rendimentu senza precedente, u chip vanta ancu una efficienza energetica mejorata, chì hà un impattu pusitivu in a vita di a bateria.

In più di u novu chipset exclusivu chì utilizanu Galaxy S23 è S23+ mudernu UFS 4.0 storage chì permette un trasferimentu di fugliali più veloce. Nota, però, chì UFS 4.0 ùn hè micca supportatu da a variante 128GB di u mudellu di basa.

Eccellente precisione di culore cù alta luminosità di punta

Ancu se a visualizazione Galaxy L'S23 è S23+ ùn anu micca a più alta luminosità massima in l'industria, ma sò sempre belli brillanti è culori precisi in tutte e cundizioni di illuminazione grazie à a tecnulugia Vision Booster mejorata chì Samsung hà introduttu l'annu passatu. In particulare, i so schermi ponu ghjunghje à una luminosità di finu à 1750 nits. Per Galaxy U S23 + ùn hè nunda di novu, u so predecessore, u pro Galaxy In ogni casu, u S23 hè un saltu notevuli in avanti, perchè u Galaxy U S22 hà cullatu à "solu" 1300 nits. Probabilmente ùn avemu micca bisognu di aghjunghje chì i telefoni sò dotati di schermi Dynamic AMOLED 2X, chì vantanu una freccia di rinfrescante variabile finu à 120 Hz è supportu per u formatu HDR10+.

 

Registrazione video migliorata

Galaxy Ancu S23 è S23 + ùn sò micca novi 200 MPx Sensor ISOCELL HP2, chì hè equipatu cù u mudellu S23 Ultra, ma cum'è questu, ponu sparà video in risoluzione 8K à 30 frames per seconda (per a serie Galaxy L'S22 hà u massimu di 8K / 24 fps). Inoltre, anu megliu stabilizazione di video. A camera frontale hè stata ancu migliurata, chì avà hà una risuluzione di 12 MPx (vs. 10 MPx) è soporta a registrazione video HDR10+.

Supportu software senza precedente

Novi flagships Galaxy U S23 vene cun una nova versione di One UI. Ancu s'è a versione 5.1 hè sempre basatu nantu Androidu 13, porta una quantità di innovazioni utili, cum'è una gestione di finestra mejorata in u modu linguist dex, migliurà l'applicazione galería, l'opzione per salvà screenshots à u vostru propiu cartulare, un novu widget di batteria, o megliu opzioni di cunnessione cù i dispositi cum'è i parlanti Wi-Fi.

Inoltre, riceve un turnu Galaxy S23 quattru aghjurnamenti Androidua serà furnitu cù l'aghjurnamenti di sicurezza per cinque anni. U supportu di u software di Samsung hè simplicemente ineguagliatu per i so telefoni di punta.

Resilienza chì solu ùn si mostra

Last but not least, sò Galaxy L'S23 è S23+ sò alcuni di i smartphones più robusti "non-rugged" chì pudete cumprà avà. U quadru d'aluminiu altamente durable è u disignu pianu li facenu menu propensi à danni da gocce accidentali è grazie à l'ultime prutezzione Gorilla Glass Victus 2 sò ancu più durable. Di sicuru, hè resistente à l'acqua IP68, chì significa chì i telefoni duveranu sopravvive à un ambiente polverosu o à una immersione rapida in acqua senza prublemi.

Gorilla_Glass_Victus_2

U più lettu d'oghje

.