Chiudi annunziu

Ùn simu pocu fà anu scrittu, cumu One UI 5.0 è One UI 5.1 migliurà significativamente u modu di desktop DeX di Samsung, è cumu simu cuntenti chì u giant coreanu di u smartphone hè sempre sviluppatu. U regime hà una grande basa di utilizatori chì ùn permettenu micca. Hè ancu più frustrante chì ùn manca una funzione assai basica.

Samsung DeX hè un strumentu di produtividade supportatu da una gamma di smartphones è tablette. È cù un tali strumentu, hè aspittatu chì si sarà dinù capaci di nutari lu schermu. Cum'è incredibile chì pare, DeX ùn manca sta funzione basica. Hè assai più speciale perchè l'estensione One UI hà un registratore di schermu integratu normalment dispunibule da a barra di lanciamentu rapidu. Tuttavia, ùn funziona micca in DeX per una ragione inspiegabile. Ci hè statu uni pochi di solu solu in u passatu chì permettenu à l'utilizatori di DeX di schermu registrà utilizendu a suluzione nativa di Samsung, ma sfurtunatamenti queste ùn funzionanu più.

Pudemu solu speculà perchè a registrazione di u screnu ùn hè micca dispunibule in DeX. Hè pussibule chì Samsung vede questu cum'è un prublema di sicurezza, o forse chì a funzione hè troppu intensiva in DeX in un certu puntu in u passatu. Qualunque sia i motivi, credemu chì u giant coreanu pò truvà una soluzione per aghjunghje a registrazione di u screnu in u so modu di desktop è ùn duverà micca troppu longu.

U più lettu d'oghje

.