Chiudi annunziu

Samsung hà migliuratu fundamentalmente a multitasking cù a liberazione di One UI 4.1.1 per tablette è telefunini plegabili selezziunati. In particulare, hà purtatu novi gesti chì facenu accede à e funzioni Split-Screen è Pop-Up View assai più naturali. Ma cù One UI 5.1, piglia a multitasking ancu più. 

In One UI 5.1, Samsung hà tornatu più attenzione à e capacità di multitasking mobile uniche di u so software, chì pò esse invidiatu micca solu da altri fabricatori di dispositivi cù Androidem, Google è cusì Apple cù u so iOS, chì hè 100 anni davanti à e scimmie in questu rispettu. Dunque, One UI 5.1 migliora ulteriormente i gesti di Split-Screen è Pop-Up View esistenti è prova di fà a produtividade mobile una sperienza ancu più còmuda chì hè literalmente "a portata di dita".

Minimizazione faciule 

Se vulete minimizzà o, à u cuntrariu, maximizà a finestra di l'applicazione senza avè da andà à l'opzioni di menu, tuttu ciò chì duvete fà hè di scorri u dito da unu di i cantoni superiori di a visualizazione. Hè istantaneu, cù un quadru trasparente chì vi mostra a dimensione di a finestra per pudè aghjustà esattamente à e vostre preferenze. Pudete tandu passà à a vista nantu à tutta a pantalla cù l'icona di freccia in cima à diritta.

Split screen cù l'applicazioni più usate 

Quandu avete attivatu a schermu split, i vostri app più utilizati seranu visualizati, cuminciendu cù l'ultimi utilizati. Hè un strumentu chjaru è prestu à lanciari l 'applicazzioni vi tuccherà in a seconda finestra senza avè à circà lu in tuttu. Ùn hè micca cumplicatu, ma risparmia assai di travagliu si usa split windows più spessu.

Una UI 5.1 multitasking 6

Multitasking migliuratu in DeX 

Sè vo travagliate in l'interfaccia DeX, nantu à una schermu split, pudete arrastà u divisore à mezu à cambià a dimensione di e duie finestre è determinà a so dimensione relativa. Inoltre, se move una finestra à unu di i cantoni di a visualizazione, riempia un quartu di u screnu.

Se i gesti detti ùn viaghjanu micca per voi, andate à Settings -> Funzioni avanzate -> Labs è attivate l'opzioni mostrate quì.

Pudete cumprà telefoni Samsung cù supportu One UI 5.1 quì

U più lettu d'oghje

.