Chiudi annunziu

Eccu una lista di i dispositi Samsung chì anu ricevutu un aghjurnamentu di u software durante a settimana di u 13-17 di ferraghju. In particulare parlà Galaxy Nota 10, Galaxy S20 FE, Galaxy A72, Galaxy Piega a Galaxy A04.

Per i cunsiglii Galaxy Nota 10, telefoni Galaxy S20 FE, Galaxy A72 è un puzzle Galaxy Samsung hà iniziatu à sparghje u patch di sicurezza di ferraghju à u Fold. AT Galaxy Note10 è Note10+ portanu a versione di firmware aghjurnata N97xFXXS8HWA5 è era u primu à ghjunghje in certi paesi di l'America Centrale è Sudamerica, cum'è Messicu, Guatemala, Argentina, Culumbia o Perù, à Galaxy Versione S20 FE G780FXXSAEWB3 è era u primu à esse dispunibule di novu in certi paesi sudamericani, cum'è l'Argentina, u Brasile, a Boliviana, a Colombia o l'Uruguay, à Galaxy A versione A72 A725FXXS5CWB2 è era u primu à "sbarcà" in India è Galaxy Versione piegata F900FXXS6HWA2 è era u primu à esse dispunibule in Messico, Panamà o Brasile, frà altri.

U patch di sicurezza di ferraghju corregge più di 50 vulnerabilità, di quali 48 sò stati riparati da Google è sei da Samsung. Dui di e vulnerabili patched da u giant coreanu sò stati qualificati cum'è risicu altu, mentri quattru sò stati qualificati cum'è risicu mediu. Per esempiu, Samsung hà riparatu sfruttamenti ligati à u serviziu WindowManagerService chì permetteva à l'attaccanti di toccu una screenshot, una vulnerabilità truvata in a funzione UwbDataTxStatusEvent chì permetteva à l'attaccanti di attivà certe attività, o un difettu di sicurezza in l'applicazione Secure Folder chì permetteva à e persone non autorizate di accede fisicamente. u telefunu per catturà una vista previa di l'applicazione.

Per un telefuninu di budget Galaxy A04 hà cuminciatu à esse liberatu da u giant coreanu Android 13 cù una superstruttura One UI 5.0. Hè unu di i pochi dispusitivi Galaxy, per quale Samsung ùn hà micca avutu u tempu di liberà l'aghjurnamentu pertinente finu à a fine di l'annu passatu. L'aghjurnamentu porta a versione di firmware A045FXXU1BWB1 è era u primu à ghjunghje in Kazakhstan. Include u patch di sicurità per dicembre 2022. In e settimane dopu, deve sparghje in altri paesi, cumpresi noi.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni Samsung quì

U più lettu d'oghje

.