Chiudi annunziu

À a fine di l'annu passatu, Samsung hà liberatu l'applicazione Camera Assistant chì l'utilizatori di smartphone Galaxy porta più cuntrollu di i paràmetri di a camera. L'app era prima dispunibule solu per a serie Galaxy S22. Avà u giant coreanu hà publicatu una nova aghjurnazione chì a rende dispunibule nantu à più telefoni Galaxy.

L'ultima versione di Camera Assistant (1.1.00.4) hè cumpatibile cù a serie Galaxy S23, S21 è S20 è smartphones plegabili Galaxy Z Fold4 è Z Flip4. Tuttavia, l'app serà dispunibule solu per questi dispositi dopu avè aghjurnatu à One UI 5.1. Ancu s'è Samsung hà digià publicatu una aghjurnazione cù una nova versione di a so superstruttura per a maiò parte di i telefuni citati, micca tutte e regioni anu ancu ricevutu. Allora pudete avè aspittatu per l'aghjurnamentu di One UI 5.1 prima di installà l'app in un dispositivu compatible. Pudete scaricà l'app da a tenda Galaxy Store.

Inoltre, a nova aghjurnazione porta una opzione per scurisce a schermu per aiutà à prevene chì u telefunu si riscalda. Samsung hà aghjustatu pocu à l'app dopu caratteristiche, cumprese a capacità di aghjustà a nitidezza / dolcezza di l'imaghjini è a freccia di quadru o altre opzioni di timer. Hà ricevutu ancu una icona chì sustene a lingua di cuncepimentu Material You. Camera Assistant serà prestu cumpatibile cù altri dispositi Galaxy, cumpresi i telefoni flessibili Galaxy Z Fold3, Z Flip3 è Z Fold2 è serie Galaxy Nota 20.

U più lettu d'oghje

.