Chiudi annunziu

L'anelli intelligenti sò sempre un tipu relativamente novu di wearable chì hè abbastanza specificu. Tuttavia, a situazione puderia cambià se unu di i pruduttori di smartphones veramente grandi hà saltatu à fà u so propiu. Purtendu un grande nome cum'è Samsung puderia veramente kickstart anelli intelligenti. 

Di sicuru, a quistione di u sviluppu di anelli intelligenti ùn hè micca solu discutitu in cunnessione cù u fabricatore sudcoreanu, ma ancu i americani, vale à dì Google è AppleM. A prima persona chì vene à u mercatu cù una tale suluzione pò avè un grande vantaghju nantu à l'altri, ma da l'altra banda, ponu disegnà i so cuncetti è cunniscenze.

Più prublemi chè benefici 

Anelli intelligenti sò digià in u mercatu, quandu a cumpagnia Oura tratta cun elli, per esempiu. A so suluzione hè abbastanza interessante, ancu s'ellu di sicuru ùn hà micca a portata ch'ella vulia. Havi ancu un modu piuttostu intelligente di calculà a dimensione di l'anellu chì avete bisognu, chì hè probabilmente u prublema più grande cù questu wearable. Basta alluntanassi o stringhje a cinturina di l'orologio, ma l'anellu deve esse ghjustu. Oura faci questu cun un test set di anelli di plastica. Ma ancu un grande fabricatore cum'è Samsung, Google o Apple? Una grande quistione hè ancu a carica di l'anellu, chì avissi da esse insignatu à i clienti.

Ùn ci hè assai in ogni altru locu per spustà i wearables. L'orologi intelligenti sò assai populari, ma hè veru chì si sò stanchi. Nemmenu Apple ancu Samsung ùn hà micca assai per vene quandu avemu i mudelli Ultra è Pro quì, è l'anellu stessu puderia rinviviscia a cartera, perchè avemu ancu u segmentu TWS è Samsung hà ancu pruvatu cù i locatori SmartTag, dopu chì hè un pò tranquillu avà. Ma a quistione hè se u fabricatore migliurà fundamentalmente a misurazione in l'anellu cumparatu cù l'orologio è s'ellu ùn duplicà micca solu e so funzioni. U fabricatore ùn vulia micca cusì, vole vendevi un orologio è un anellu.

Avemu qualchi brevetti quì, chì mostranu diversi cuncetti di anelli intelligenti da e grande cumpagnie, ma probabilmente ùn hè micca a so priorità. Di sicuru, l'anellu d'Apple hà da travaglià solu cù i dispositi Apple, Google ùn si preoccupa micca di distribuzione fora di i pochi mercati induve hè ufficialmente presente in ogni modu. Solu Samsung puderia avè un scopu più largu, ma hà bisognu di pruvà a so furtuna ancu in questu?

U mondu hè avà avanzatu versu un tipu di cuffie intelligenti per cunsumà cuntenutu AR è VR. À quellu tempu, Samsung hà fattu un grande sbagliu tagliendu u sviluppu, perchè oghje, inseme à Meta, puderia guvernà stu mercatu è stabilisce e tendenze. Ma micca tutti i ghjorni sò finiti.

Pudete cumprà smart wearables quì

U più lettu d'oghje

.