Chiudi annunziu

Samsung hà u scopu di sparghje a popularità di i telefoni flexibuli in u mondu attraversu a serie Galaxy Z Fold è Z Flip. Ma hà ancu una visione simili per i display flessibili per altri dispositi. A so divisione di visualizazione, Samsung Display, vole chì a tecnulugia plegable sia eventualmente aduprata da parechji dispositi in u mondu tecnologicu.

Questa idea ùn hè micca nova, cum'è Samsung Display hà sperimentatu cù diversi pannelli plegabili per un bellu pezzu. Avà, durante una presentazione à l'avvenimentu di u Blueprint Technology di Display di l'Associazione Coreana di l'Industria Display, a cumpagnia hà reiteratu u so desideriu di avè display flessibili in i dispositi cum'è tablette, laptops è monitor.

Durante una recente presentazione à a Càmera di Cummerciu è Industria di a Corea, u vicepresidentu di Samsung Display Sung-Chan Jo hà spiegatu chì i telefunini mobili sò stati cum'è mattoni pesanti. In ogni casu, sò diventati più sottili è più ligeri cù u tempu, è i telefoni flexibuli cuntinueghjanu sta tendenza permettendu schermi più grande in dimensioni più chjuche. Dopu à i telefoni intelligenti plegabili, i laptops plegabili duveranu esse dopu in linea. Apparentemente, Samsung hà travagliatu annantu à un laptop plegable da almenu l'annu prima. L'annu passatu, hà revelatu i cuncetti di un tali dispusitivu à u mondu per avè a so visione à i fan.

Attualmente ùn hè micca cunnisciutu quandu u giant coreanu puderia presentà u so primu laptop flessibile. Tuttavia, certi analisti aspettanu chì sia questu annu.

U più lettu d'oghje

.