Chiudi annunziu

A navigazione in u vostru telefunu hè senza dubbitu una cosa utile chì vi farà più faciule per andà da u puntu A à u puntu B, permette di pianificà rotte è assai di più. Ma u prublema nasce quandu ci truvemu in lochi cù un signalu debbule, o quandu avemu scappatu di dati mobili. In tali situazioni, unu di i pro di navigazione offline serà utile Android, chì vi prisintàmu in stu articulu.

Navigazione GPS & Mape Sygic

Sygic hè unu di i sistemi di navigazione GPS più populari, micca solu grazia à e so opzioni di modu offline. L'applicazione offre mappe offline 3D affidabili è precise chì pudete salvà comodamente à u vostru smartphone Androidem, è cusì truvà u vostru modu in ogni situazione ancu senza un signalu mobile o cunnessione Internet. Maps in l'applicazione Sygic sò aghjurnati parechje volte à l'annu. U sustegnu o supportu di a realtà aumentata hè ancu una materia di corsu Android Auto.

Scaricate nantu à Google Play

MAPS.ME

In più di a navigazione offline, l'applicazione chjamata MAPS.ME offre ancu una quantità di altre funzioni interessanti. In MAPS.Me pudete pianificà a vostra strada attuale finu à u più chjucu dettagliu, l'applicazione pò esse aduprata micca solu durante a guida, ma ancu in caminata o in bicicletta. Pudete truvà infurmazione dettagliata quì informace circa punti d'interessu individuali, a pussibilità di salvà e destinazioni preferite è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

Eccu

Un'altra navigazione populari micca solu per l'usu offline hè HERE WeGo. Quì truverete tuttu ciò chì avete bisognu per i vostri viaghji, da a navigazione turn-by-turn à a capacità di persunalizà a vostra strada à a capacità di creà e vostre cullezzione di lochi. Per l'usu offline di HERE WeGo, pudete scaricà carte selezziunate in u vostru telefunu.

Scaricate nantu à Google Play

mapy.cz

Tuzemské Mapy.cz gode di una popularità crescente. Offre una gamma sana di funzioni più è menu cumuni, è in più di a pussibilità di pianificà una strada o di circà l'infurmazioni nantu à i punti d'interessu individuali, Mapy.cz offre ancu a pussibilità di scaricà i vostri carte selezziunate à u vostru telefunu per un futuru offline. usu. Pudete aduprà Mapy.cz in una grande manera sia à l'esteru sia in u paese, è ponu vantassi di aghjurnamenti frequenti è interessanti.

Scaricate nantu à Google Play

Google Maps

In a nostra lista di navigazione per Android Di sicuru, u classicu di tutti i classici ùn deve esse mancatu - bonu vechju Google Maps. Questa navigazione da Google offre assai opzioni quandu si tratta di navigazione è pianificazione di rotte. Pudete scopre quì informace nantu à u trafficu è i punti d'interessu individuali, persunalizà a strada attuale, è di sicuru pudete ancu scaricà i vostri spazii selezziunati per l'orientazione in modu offline.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.