Chiudi annunziu

L'assistente vocale Bixby di Samsung hè sempre statu derisatu cumparatu cù Google Assistant, ma u giant coreanu hà aghjustatu una quantità di funzioni veramente utili in l'ultimi anni. Avà per ellu hà annunziatu un aghjurnamentu maiò chì si focalizeghja nantu à l'interazzione di voce è testu.

A nova aghjurnazione per Bixby porta duie grande nutizie. Unu di elli hè Bixby Text Call per i mercati di lingua inglese. Prima introduttu l'annu passatu in Corea di u Sudu, a funzione permette à l'utilizatori di risponde à e chjama è avè Bixby parlà à u chjamante basatu annantu à l'input di testu di l'utilizatore. A funzione trasforma ancu a voce di u chjamante in u testu chì pudete leghje. In più di qualchi app di accessibilità, pare esse utile in i casi induve ùn avete micca voglia di parlà à u telefunu.

A seconda funzione hè Bixby Custom Voice Creator, chì usa intelligenza artificiale per clonà a vostra voce. A funzione piglia uni pochi di frasi chì l'utilizatore dice in alta voce, è Bixby pò allora aduprà per creà sentenzi cù a vostra voce è u tonu. Sona bè, ma per avà sta funzione hè limitata solu à u coreanu.

A nova aghjurnazione aghjusta ancu supportu per e parolle di sveglia persunalizati (attualmente u predeterminatu hè "Hi Bixby") è migliurà a capacità di ghjucà musica basatu annantu à u scenariu attuale, cum'è l'eserciziu. Samsung hà da cumincià à liberà à a fine di u mese. Ma avemu da lascià u gustu per avà.

U più lettu d'oghje

.