Chiudi annunziu

Ancu s'è Samsung hè spessu criticatu per avè installatu e so app in smartphones è tablette Galaxy, Parechje di queste app sò veramente utili è ricche di funzioni. Offrenu ancu un rendimentu megliu cà l'applicazioni Google in a maiò parte di i casi. Una di l'applicazioni populari chì venenu cù i dispositi di u giant coreanu hè u navigatore Internet Samsung. Eccu i so cinque funzioni principali chì ci facenu aduprà cum'è u nostru navigatore mobile.

Barra di indirizzu in u fondu di u screnu

Forsi a megliu funzione di u navigatore di Samsung hè chì permette di sceglie u locu di a barra di indirizzu. Pudete stabilisce per apparisce in u fondu di u screnu invece di in cima. Siccomu i smartphones cuntinueghjanu à cresce in grandezza, a barra di l'indirizzu in cima ùn hè più u locu ideale. À u cuntrariu, mette in u fondu di u screnu rende assai più accessibile. Hè surprisante chì nè Google Chrome nè Microsoft Edge offrenu una tale opzione. Pudete truvà sta opzione in Settings→Layout è Menu.

Barra di menu persunalizabile è barra di menu

A barra di menu è a barra di menu sò cumpletamente persunalizabili in u navigatore Internet di Samsung, chì hè una altra diferenza cumparatu cù i navigatori cuncurrenti. Allora pudete aghjunghje solu l'opzioni ghjuste chì avete bisognu. A barra pò mette un massimu di sette (cumpresu u buttone Tools, chì ùn pò micca esse eliminatu). Aghju aghjustatu personalmente i buttoni Back, Forward, Home, Tabs, Web Search è Downloads à a toolbar. Quessi sò i buttoni chì aghju bisognu di più quandu navigà in u web. Pudete persunalizà a barra di menu è u pannellu in Settings → Layout and Menu → Customize Menu.

Modu di lettore

Samsung Internet offre u Modu Reader, chì sguassate elementi indesiderati in una pagina web è facilita a lettura di l'articuli. Questu hè utile micca solu per l'editori di riviste di tecnulugia, chì u so travagliu implica leghje assai articuli nantu à siti diffirenti. U modu di lettore permette ancu di persunalizà a dimensione di font. Tu l'accendi in Settings → Funzioni utili → Mostra u buttone Modu Reader è dopu toccu u so icona in a barra di indirizzu. Tuttavia, tenite in mente chì micca tutte e pagine supportanu u Modu Reader.

Modu stealth

A maiò parte di i navigatori ùn mancanu micca quandu si tratta di modu incognito. Iè, tutti mettenu in pausa a vostra storia di ricerca, sguassate i cookies, è limitanu a cullizzioni di dati, ma sti funziunalità sò più passivi in ​​natura è senza benefiziu significativu per voi cum'è utilizatore. In paragone, u Modu Incognito in u navigatore Samsung va assai più luntanu è hè assai più praticu.

Per esempiu, pudete chjude u modu incognito cù una password o impronta digitale per chì nimu ma pudete vede e vostre carte private. Inoltre, pudete ancu ammuccià i vostri schedari da a galleria s'ellu vi scaricate in questu modu. Questi fugliali sò accessibili solu quandu si rientra. In questu modu, i vostri documenti privati ​​diventeranu invisibili à l'altri. Toccate u buttone per attivà u modalità stealth Carte è selezziunate una opzione Attivate u Modu Stealth (pudete ancu attivà da Strumenti trascinendu u buttone currispundenti à a barra di menu prima).

Salvà e pagine cum'è file PDF

Se ci hè un situ web chì visitate spessu, pudete salvà in u vostru telefunu cum'è un schedariu PDF è vede più tardi offline. Questu hè megliu per e pagine cù cuntenutu di testu, cum'è articuli o blog posts.

Quandu salvate una pagina cum'è un schedariu PDF, vi vede una vista previa induve u situ web serà divisu in diverse pagine PDF secondu a durata di u situ web. Pudete ancu diselezziunà e pagine chì ùn vulete micca o selezziunate un intervallu persunalizatu di pagine per scaricà se ci sò troppu. Cliccate u buttone per salvà u situ web cum'è un schedariu PDF Stampa / PDF in Strumenti.

U più lettu d'oghje

.