Chiudi annunziu

Eccu una lista di i dispositi Samsung chì anu ricevutu un aghjurnamentu di u software durante a settimana di u 20-24 di ferraghju. In particulare, si tratta Galaxy S23 à Galaxy Tab S8.

Cumu fà una serie di telefoni Galaxy S23, cusì tablette di a serie Galaxy Tab S8, Samsung hà cuminciatu à emette u patch di sicurezza di ferraghju. AT Galaxy U S23 porta una versione di firmware aghjurnata (quasi 570 MB di dimensione). S91xBXXU1AWBD è era u primu à ghjunghje in a maiò parte di i paesi europei è Galaxy Versione Tab S8 X70xBXXU3BWB4 (Model Tab S8), X80xBXXU3BWB4 (Model Tab S8+) a X90xBXXU3BWB4 (U mudellu Tab S8 Ultra) è era u primu à esse dispunibule in a maiò parte di i paesi di u vechju cuntinente.

U patch di sicurezza di ferraghju risolve più di 50 vulnerabilità, di quali 48 sò stati riparati da Google è sei da Samsung. Dui di e vulnerabili patched da u giant coreanu sò stati qualificati cum'è assai periculosi, mentri quattru sò stati qualificati cum'è moderatamente periculosi. Per esempiu, Samsung hà riparatu sfruttamenti ligati à u serviziu WindowManagerService chì permetteva à l'attaccanti di toccu una screenshot, una vulnerabilità truvata in a funzione UwbDataTxStatusEvent chì permetteva à l'attaccanti di attivà certe attività, o un difettu di sicurezza in l'applicazione Secure Folder chì permetteva à e persone non autorizate di accede fisicamente. u telefunu per catturà una vista previa di l'applicazione. Quandu u mese s'avvicina à a fine, Samsung duveria principià à lancià u patch di sicurità di marzu prestu.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni Samsung quì

U più lettu d'oghje

.