Chiudi annunziu

Sembra chì Samsung hà intenzione di ristrutturare a so linea di smartphones l'annu prossimu, espansione a so cartera di dispositivi flessibili à sei. Inoltre, u giant coreanu puderia sguassà da a linea di punta in 2024 Galaxy Cù u mudellu Plus è intruduce una nova gamma di telefoni per a classe media.

Sicondu un leaker chì passa da u nome in Twitter RGcloudS Samsung pensa à presentà quattru dispositi plegabili più l'annu prossimu, cumprese Galaxy Z Fold Ultra, Galaxy Da Flip Ultra, Galaxy Z Flex (un dispositivu chì si curva in trè lochi) a Galaxy Z Tab (tablette flexible). Se includemu i telefoni flessibili previsti Galaxy Z Fold6 è Z Flip6, in totale, u giant coreanu duverà lancià sei mudelli plegabili in 2024.

U leaker hà aghjustatu chì u mudellu Galaxy U Z Fold Ultra avarà un display 4K, chì deve esse furnitu da a divisione di visualizazione di Samsung Samsung Display, mentre chì u standard Z Fold si dice chì presenta un pannellu QHD furnitu da a cumpagnia cinese BOE. Mudellu Galaxy U Z Flip Ultra deve esse equipatu cun un display 2K da Samsung, mentre chì u Z Flip regulare hà una schermu di risoluzione FHD da l'attellu BOE.

Inoltre, secondu u leaker, Samsung pensa à riduce u numeru di dispusitivi in ​​a serie in 2024 Galaxy È à u stessu tempu intruduce una nova linea per a classe media chjamata Galaxy K. E finarmenti, a cumpagnia si dice chì esce da a linea l'annu dopu Galaxy S24 per caccià u mudellu "plus" è rimpiazzà cù un novu dispositivu premium S. In u fattu chì Samsung hè dettu chì hè destinatu à un mudellu mid-range. Galaxy Avemu digià intesu parlà di "tagliate". prima, ma sta infurmazione hè stata poi refutata da u oramai legendariu leaker in più di u situ web di solitu ben infurmatu SamMobile Roland Quandt. Per quessa, a fuga sopra citata deve esse presa cun un margine relativamente grande.

U più lettu d'oghje

.