Chiudi annunziu

Samsung hà vindutu una linea di orologi dapoi qualchì tempu Galaxy Watch5. Ancu s'ellu l'avemu elogiatu in e recensioni (vede quì a quì), in ogni modu, ci sò utilizatori chì ùn ponu esse cuntentu cù u sistema upirativu Wear OS, alcune limitazioni (alcune funzioni sò esclusive per i telefoni Galaxy) o forse un prezzu altu. Fortunatamente, ci sò parechje alternative capaci nantu à u mercatu. Avemu sceltu i cinque migliori.

Garmin Venus 2 Plus

L'orologio Garmin Venu 2 Plus Slate/Black Band hè adattatu sia per l'omi è per e donne, in particulare per l'atleti. Offrenu un display AMOLED di 1,3-inch, supportu per u modu Always-On, GPS, barometru, ossimetru, resistenza à l'acqua 50m, pagamenti NFC via Garmin Play, a capacità di fà chjamate (via un telefunu accoppiatu in a gamma Bluetooth) è ghjucà musica, è pò misurà a freccia cardiaca è traccia u sonnu. Sò adattati per corsa, ciclismo, yoga o natation. Durà finu à 240 ore cù una sola carica. In più di u neru, sò dispunibili in biancu, marrone è grisgiu è sò venduti per CZK 9.

Pudete cumprà u Garmin Venu 2 Plus S quì

Garmin Fenix ​​​​6X Pro Glass

L'orologio Garmin Fenix ​​​​6X Pro Glass Black / Black Band hè ancu adattatu per u sport, in particulare per a corsa, u ciclismo o u golf. Hà un grande display di 1,4 inch, resistenza à l'acqua di 100 m, misurazione ottica di a freccia cardiaca è l'ossigenazione di u sangue (misura a freccia cardiaca ancu sottu à l'acqua), bussola à trè assi, giroscopiu, altimetru barometricu è una vita di batteria assai longa - finu à 80 ghjorni in putenza. Modu di salvezza, finu à 21 ghjorni in modalità smartwatch, finu à 60 ore cù GPS è finu à 15 ore cù GPS è musica. Custa 10 CZK.

Pudete cumprà Garmin Fenix ​​​​6X Pro Glass quì

Fitbit Versa 4

Avemu ancu u Fitbit Versa 4 Black/Graphite watch, chì impressiona cù un rapportu qualità-prezzu assai bonu è chì ùn hè micca solu adattatu per u sport. Offrenu, senza esagerazione, un enorme display di 1,58 inch cù supportu per u modu Always-On, GPS, resistenza à l'acqua di 50 m, un casu d'aluminiu durable è 144 ore di vita di a bateria. In più di u neru, sò dispunibili in blu, rossu è borgogna. Puderanu esse u vostru per CZK 5.

Pudete cumprà u Fitbit Versa 4 quì

ticktacktooWatch Per 3 Ultra GPS

Un'altra alternativa hè u Tic watchWatch Pro 3 Ultra GPS Black, chì impressiona cù una longa durata di a bateria (finu à 1080 h), a resistenza à l'acqua è a polvera secondu u standard IP68 o un display AMOLED Retina cù una diagonale di 1,4 inch è una alta risuluzione di 454 x 454 px . Inoltre, sensori avanzati per a misurazione precisa di a freccia cardiaca è a saturazione di l'ossigenu in sangue, u monitoraghju di u sonnu, a funzione TicHearing chì misura u rumore da l'ambienti è vi avvisa di eventuali danni à l'organi auditivi, pagamenti NFC via Google Pay è a capacità di fà chjama. via un telefonu accoppiatu è ghjucà musica sò stati ancu aghjuntu à a lista di vinu. U so prezzu hè CZK 4.

ticktacktooWatch Pudete cumprà u GPS Pro 3 Ultra quì

Galaxy Watch4 Clàssicu

Se vi manca a lunetta rotativa di u novu watch Samsung, u mudellu di l'annu passatu hè l'alternativa ideale Galaxy Watch4 Classic. L'orologio hà un display Super AMOLED high-end 1,4-inch, ossimetru, barometru, GPS, resistenza à l'acqua di 50 m, a capacità di fà chjamate via un telefonu accoppiatu è ghjucà musica, è funzioni avanzate di salute cum'è a misurazione di sangue ossigenatu, a misurazione. EKG o monitoraghju di u ciclu menstruali. Ci hè ancu una funzione di trainer virtuale, rilevazione di caduta è un buttone SOS. L'orologio dura 40 ore cù una sola carica. Sò offerti in neru o argentu è costanu CZK 9.

Galaxy WatchPudete cumprà 4 Classic quì

U più lettu d'oghje

.