Chiudi annunziu

Spotify hè u più grande serviziu di streaming di musica in u mondu cù più di 400 milioni d'utilizatori attivi mensili. Recentemente hà liberatu una nova funzione AI DJ in beta chì ampara i vostri abitudini d'ascolta è scansa e nutizie per ghjucà e canzoni chì vi piacerà veramente o vi riportanu à i vechji playlists preferiti chì avete scurdatu. Cù sta nova funzione, i cunsiglii di musica in Spotify seranu ancu megliu. 

U sforzu constantu per migliurà u serviziu hè unu di i motivi per chì Spotify resta in cima à u streaming di musica malgradu a forte cumpetizione di Apple Musica (chì hè ancu dispunibule nantu Androidu) è YouTube Music (è altri di sicuru). Precisamente per via di l'aghjunzione constante di più è più funzioni, qualcosa spessu va male. Ma pudete risolve a maiò parte di sti prublemi sè stessu.

Hè a vostra culpa o Spotify ùn funziona solu? 

Un serviziu chì risponde à centinaie di milioni d'utilizatori nantu à parechje piattaforme hè obligatu à soffre di certi prublemi. Pudete riparà a maiò parte di sti prublemi sè stessu è cuntinuà à sente. Se l'app Spotify ùn funziona micca in tutti i vostri dispositi, u prublema pò esse più cù u serviziu. Cum'è a maiò parte di i servizii in linea, Spotify pò soffre di interruzioni chì rendenu l'app è u lettore web inoperabili.

Spotify 1

Per verificà s'ellu u serviziu hè falatu, andate à a pagina downdetector.com, chì monitoreghja l'interruzioni di diversi servizii. Tù dinù ponu seguità u contu SpotifyStatus in a reta suciale Twitter, chì vi informa di prublemi nantu à u servitore di u serviziu. Se u serviziu scende, di sicuru, ùn pudete micca fà nunda è avete da aspittà.

Spotify 2

Avete riavviatu l'app è u dispositivu? 

Avete pruvatu à chjude è riapertura l'app? Iè, sapemu, hè una quistione stupida, ma pudete esse scurdatu dopu tuttu. Se un riavviu simplice ùn hà micca aiutatu (vale à dì chjude l'app da multitasking), pruvate à toccu l'icona Spotify in u menù di l'applicazioni è dà Informace circa l'applicazione. Allora cliccate nant'à u fondu ghjustu quì Ferma forzata. Pudete ancu pruvà in i paràmetri di l'applicazione Sguassà a cache. Allora hè u tempu di ripigliate u dispusitivu stessu.

Verificate l'aghjurnamenti 

Se a vostra app crashes è si comporta in modu diversu da ciò chì site abituatu, hè una bona idea di verificà s'ellu ci hè un bug in questu chì a nova aghjurnazione di l'app corregge. Basta à visità Google Play è verificate se una nova versione hè dispunibule. Sì cusì, aghjurnà l'app. L'eliminazione è a reinstallazione di Spotify pò ancu esse una soluzione. Basta à esse cuscenti chì vi tuccherà à accede di novu è perde u cuntenutu scaricatu offline. 

A musica riproduce ma ùn si sente micca ? 

Se ùn pudete sente alcun sonu quandu ghjucate canzoni in Spotify, verificate s'ellu avete solu u voluminu di l'app o di u dispositivu abbattutu. Puderia ancu esse chì a vostra output audio hè stabilitu à qualcosa altru, cum'è l'auriculare Bluetooth, quandu vulete sente da un parlante Bluetooth. Se tuttu va bè da u latu di i paràmetri, seguite i passi generali di risoluzione di i prublemi, cumpresa a sguassazione di a cache di l'app è a reinstallazione. 

Sonu crepitante 

Sè vo site stuttering durante a riproduzione, assicuratevi di utilizà una cunnessione Internet idealmente veloce. Inoltre, verificate s'ellu avete una funzione di salvezza di dati attivata in l'app, chì puderia esse a causa di questu. IN Android applicazione, tocca l'icona Settings in l'angulu superiore destra è assicuratevi chì u cambiamentu di qualità di u sonu hè disattivatu.

Spotify 7

Poveru qualità di sonu 

Ùn avete micca solu à scontru cù tali crackling. Per automaticamente, Spotify abbanduneghja a qualità di streaming di l'audio in autumàticu è a cambia secondu a vostra cunnessione Internet, chì pò esse risultatu in una qualità audio povera. Pudete prevene questu furzendu l'app per trasmette audio in qualità assai alta.

Avete bisognu di esse un abbonatu Spotify premium per avè a capacità di streaming in una qualità audio assai alta. Per stabilisce a qualità di streaming audio in u vostru smartphone cù Androidem, vai à Settings, tocca l'opzione Qualità automatica accantu à l'opzioni di Wi-Fi è Mobile Streaming è stabiliscenu Qualità assai alta. 

Spotify riproduce solu u cuntenutu scaricatu 

Stu prublema pò accade quandu u vostru dispositivu ùn hà micca una cunnessione Internet di travagliu. Se u vostru dispositivu hè in linea è ùn pudete micca ancu streaming musica o podcasts, pudete avè cambiatu Spotify à u modu offline. Ma quandu Spotify hè in modu offline, vi vede infurmazione nantu à questu in l'applicazione. Pudete disattivà u modu offline in a sezione Settings Riproduzione.

Funzioni premium ùn funziona micca 

Calchì volta Spotify solu ùn offre funziunalità premium. Un modu faciule per risolve stu prublema hè di log out da u vostru contu è accede torna. Assicuratevi di utilizà u cuntu currettu quandu accede. Siccomu Spotify permette à l'utilizatori di firmà cun un contu Facebook, se u vostru abbunamentu premium hè ligatu solu à u vostru email, questu ùn pò micca travaglià.

E se ùn pudete micca scaricà u cuntenutu à u vostru dispositivu? 

Se vede e vostre funzioni premium ma ùn pudete micca scaricà canzoni per a riproduzione offline, verificate chì ùn avete micca superatu u vostru limitu di download di 10 canzoni. Tu avissi dinù verificà s'è vo avete ghjuntu u vostru limitu dispusitivu. Attualmente, Spotify vi permette di scaricà canzoni nantu à cinque dispositi. Sè vo avete superatu u limitu, vi tocca à sguassà un dispusitivu. Andà à u vostru contu Spotify pagina è aduprà u buttone Sign out in ogni locu log out da tutti i dispositi attualmente cunnessi à u vostru contu Spotify. Dopu accede à i dispositi chì stai usando.

Vi mancanu playlists? 

Se ùn pudete truvà micca e vostre playlists, a causa prubabile hè chì sò stati sguassati accidentalmente. Ma Spotify permette di risturà elli. Per verificà chì ùn avete micca sguassatu accidentalmente e vostre playlists, apre u situ web di Spotify è accede cù u vostru contu. Andà à Refresh playlists è selezziunate u buttone Risturà per restaurà e playlists mancanti. 

U più lettu d'oghje

.