Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Logitech hà introduttu a so serie Brio 300, una gamma di webcam plug-and-play compatte cù risoluzione Full-HD 1080p, correzione automatica di a luce è un microfonu di riduzione di rumore per videochiamate più naturali è pruduttivi. Tuttu chistu per un prezzu attrattiva. Brio 300 è Brio 305 sò webcams Full-HD 1080p cù un altu cuntrastu dinamicu, correzione automatica di l'illuminazione è un microfonu digitale cù riduzzione di rumore. Grazie à queste caratteristiche, i participanti di videochiamata ponu esse vistu è intesu chjaramente ancu in una poca illuminazione è u rumore di fondo. Webcams cunnessi à l'urdinatori via USB-C, facendu faciule per cunnette à a videoconferenza. Quandu a videochjama hè finita, a rotazione di a copertina integrata dà privacy à l'utilizatori è assicura chì a camera di a camera ùn cattura micca l'utilizatore o u so circondu.

U disignu in forma di cune di a camera cuntribuisce à un spaziu di travagliu distintivu. Disponibile in grisgiu chjaru, grafite è rosa, i webcams accoppianu in armunia cù i mouse è i tastieri Logitech. U Brio 300 hè l'ultima offerta in u portfolio di càmera web di Logitech è sustene a logica di u travagliu induve l'enfasi hè nantu à l'usu simplice, faciule è veloce di l'arnesi di travagliu.

Gestione IT

Per i squadre IT chì gestiscenu l'ambienti di l'impiegati è di l'uffiziu in casa, e webcam Brio 300 sò cumpatibili cù a maiò parte di e plataforme di videoconferenza è certificate per l'usu cù Microsoft Teams, Zoom è Google Meet. Brio 305 pò esse facilmente implementatu in l'urganisazione è gestitu remotamente utilizendu Logitech Sync, risultatu in menu richieste di help desk.

Approcciu à a sustenibilità

Logitech hè impegnata à creà un mondu più favuritu di u clima, travagliendu attivamente per riduce a so impronta di carbone. E parti di plastica in u Brio 300 è Brio 305 includenu plastica riciclata certificata da u cunsumadore, chì dà una seconda vita à i plastichi post-consumu da l'elettronica di u cunsumu antica: 62% in u casu di Grafite, 48% in u casu di u Pink and Off. - Varianti bianchi. L'imballaggi di carta venenu da foreste certificate FSC™ è altre fonti cuntrullate.

Tutti i prudutti Logitech sò certificati neutrali in carbonu è utilizanu ancu fonti d'energia rinnuvevuli induve pussibule. L'impronta di carbonu di tutti i prudutti Logitech, cumpresi Brio 300 è Brio 305, hè stata ridutta à zero da u sustegnu di a silvicultura, di e risorse rinnuvevuli è di e cumunità affettate da u clima chì riduce u carbonu.

Prezzu è dispunibilità

Brio 300 è Brio 305 sò dispunibili nantu à u situ web Logitech. U prezzu di vendita cunsigliatu per e duie webcam hè CZK 1.

U più lettu d'oghje

.