Chiudi annunziu

Samsung hà annunziatu à u MWC 2023 chì vole diventà un capu in u sviluppu di tecniche di rendering basate nantu à u metudu di traccia di ray per i dispositi mobili. Sta tecnulugia pò migliurà notevolmente a qualità di gràfiche, ma hè assai esigenti nantu à u rendiment, è dunque u giant coreanu vole aiutà cù a so ottimisazione.

Ray tracing hè utilizatu solu sporadicamente in i ghjochi di computer è di cunsola oghje, postu chì hè assai esigente in u rendiment. Questa hè una tecnica chì simula a riflessione di a luce da e superfici è l'uggetti, aghjunghjendu realismu à sceni 3D in ghjochi. Ancu s'ellu hè bisognu di hardware assai putente, hè lentamente in u so modu à i dispositi mobili. Ma per lentu intendemu veramente lento.

Cume à u situ web Tattiche di sacchetta hà dettu Won-Joon Choi, vicepresidentu esecutivu di Samsung Electronics è capu di a squadra di R & D per i dispositi emblematici è a squadra di strategia tecnologica in a divisione mobile Samsung MX, u giant coreanu vole aiutà à u sviluppu di u tracciamentu di raghji è micca "situ in brama. è guardà passivamente a situazione ". Hà aghjustatu chì a divisione mobile di Samsung vole esse "attivamente implicata" in u sviluppu è l'ottimisazione di a tecnulugia per i dispositi mobili, è si dice chì a cumpagnia hà digià travagliatu cù parechji studi di ghjocu. Tuttavia, ùn hà micca revelatu cù quale specificamente è nantu à quali tituli.

Ricurdemu chì u primu chip chì supportava u ray tracing era Exynos 2200. Hè ancu supportatu da u novu chipset di punta di Qualcomm Snapdragon 8 Gen2 è di sicuru a so versione overclocke marcata Snapdragon 8 Gen 2 per Galaxy, chì guida a serie Galaxy S23.

U più lettu d'oghje

.