Chiudi annunziu

Cume vi ricordate, Samsung hà presentatu u so telefonu 5G più prezzu in ghjennaghju Galaxy A14 5G. Avà hà lanciatu a so versione 4G. Chì offre ?

Galaxy L'A14 hà un display LCD 6,6-inch cù una risoluzione di 1080 x 2408 pixel è una freccia di rinfrescante standard (vale à dì 60Hz). Hè alimentatu da un chipset Helio G80 di classe inferiore più antica, ma pruvata, chì hè supportatu da 6 GB di sistema operatore è 128 GB di memoria interna espansibile. In quantu à u disignu, ùn hè micca diffirenti da u so fratellu - hà una visualizazione piatta cù un cutout in forma di goccia è frames relativamente grossi (in particulare u fondu) è "porta" trè camere separate nantu à a so spalle. U spinu è u quadru sò naturalmente fatti di plastica.

A camera hà una risoluzione di 50, 5 è 2 MPx, cù a seconda chì serve cum'è una lente ultra-largu è a terza cum'è una camera macro. A camera frontale hà una risoluzione di 13 MPx. L'equipaggiu include un lettore di impronte digitali integratu in u buttone d'alimentazione, NFC è un jack 3,5 mm. A bateria hà una capacità di 5000 mAh è supporta a carica rapida di 15W. Software-sàviu, u telefunu hè custruitu nantu Androidu 13 è a superstruttura One UI Core 5.

U telefunu serà dispunibule in culori neri, argenti, verdi è bordeaux è deve esse in vendita in marzu. Samsung mantene u so prezzu per ellu stessu per avà. À u mumentu, ùn hè micca chjaru s'ellu hà da fà in a Repubblica Ceca, ma cunsiderendu i so predecessori, pudemu aspittà.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni Samsung quì

U più lettu d'oghje

.