Chiudi annunziu

Hè marzu quì è a primavera sarà prestu. Si dice chì ùn ci hè micca un malu tempu per correre, solu panni cattivi, ma ancu cusì, assai persone ùn volenu micca lascià u calore di u focu di a famiglia in l'inguernu estremu. Tuttavia, sè vo site digià preparatu per a stagione 2023, pudete esse sceltu u megliu smartwatch in esecuzione per cumprà. Quì vi dicemu.

Di sicuru, ùn vi diceremu micca inequivocabilmente quale smartwatch hè u megliu è quale duvete cumprà, perchè ognunu hà preferenze diverse. Qualchidunu prestanu attenzione à e funzioni, altri à a durabilità, altri à i materiali utilizati, è a suluzione "megliu" ùn esiste micca solu, ancu in quantu à u prezzu, chì quì varieghja da ottu mila à 24 mila CZK. Allora a scelta serà à voi, vi presenteremu solu u megliu dispunibule attualmente in u mercatu.

Samsung Galaxy Watch5 Pro 

Lòggicamenti, cuminciamu in a casa stabile di Samsung. U so ultimu annu Galaxy Watch5 Pro sò a megliu scelta da u fabricatore sudcoreanu, micca per via di a so durabilità, perchè ùn avete micca veramente bisognu di quandu corre, ma perchè u so casu di titaniu hè ligeru dopu tuttu è dura trè ghjorni. Ùn ci hè micca bisognu di carricà ogni ghjornu, è pudete fà facilmente una maratona cun elli. Grazie à a cunnessione LTE, pudete lascià u vostru telefunu in casa.

Samsung Galaxy Watch5 per pudete cumprà quì

Garmin Forerunner 255 

Ancu s'è Garmin hà avà prisentatu un mudellu Aucun Péteronne 265, ma a causa di u fattu chì, cumparatu cù u so predecessore, praticamenti porta solu una visualizazione AMOLED è metriche avanzate di corsa, u supplementu di trè mila CZK ùn pò micca esse piace à parechji. I Forerunners 255 sò ligeri, ricchi di funzioni è ponu facilmente gestisce una ultra maratona di 24 ore in GPS. L'unicu ciò chì avete da preoccupà hè a visualizazione inferjuri (chì hè perfettamente leggibile ancu in u sole direttu) è i cuntrolli di u buttone. Tuttavia, una volta chì avete abituatu, certamenti ùn vulete micca tuccà.

Pudete cumprà u Garmin Forerunner 255 quì

Apple Watch Ultra 

Dopu tuttu, hè una selezzione di i migliori orologi da corsa, micca solu per u pruprietariu Android telefoni. So s'è vo pussede iPhones, ci hè una scelta chjara in a forma Apple Watch Ultra. È Apple cun elli, hà scumessa nantu à u titaniu è u zaffiro, hà risuscitatu stamina è ghjittò in un buttone d'azzione, per esempiu. Tuttavia, u so solu inconveniente hè chì sò veramente caru è avete da cumprà dui di elli Galaxy Watch5 Per. Sfurtunatamente, ùn li pare micca cù iPhones in ogni modu, chì hè un vantaghju di i Garmins citati. Ùn importa micca a piattaforma chì guidate.

Apple Watch Pudete cumprà Ultra quì

Polar Vantage V2 

A suluzione Polar hè adattata per tutti quelli chì cercanu un partner affidabile per l'attività di ogni ghjornu. Ma solu Gorilla Glass pruteghja l'orologio da i graffi. U vantaghju hè u pesu pocu, chì hè un totale di 52 g. Cooperanu cumplettamente cù u sistema operatore iOS a Android, a bateria integrata di l'orologio duverebbe durà per l'ora di 50 durante l'usu normale, in ogni modu, u prezzu hè sempre più di 10 XNUMX CZK.

Pudete cumprà u Polar Vantage V2 quì

Suunto 9 Baro 

Questi orologi finlandesi sò pensati per atleti esigenti chì anu bisognu di un orologio chì dura veramente. A batteria massiva di l'orologio hà una capacità tale chì pò durà finu à 7 ghjorni in u modu cù notificazioni di u telefuninu è a misurazione di a freccia cardiaca attivata. Hanu quattru modi di furmazione GPS in quale duranu 25 / 50 / 120 / 170 ore cù una sola carica. U funziunamentu faciule hè assicuratu da un touch screen cù una risuluzione di 320 × 320 pixel è buttoni, u vetru hè zaffiro, un baròmetru pò ancu esse utile, l'orologio hè ancu citatu in u so nome. U prezzu hè sottu à 10 mila.

Pudete cumprà Suunto 9 Baro quì

U più lettu d'oghje

.