Chiudi annunziu

Se ùn avete micca nutatu, a piattaforma Disney + hà liberatu u primu episodiu di a terza stagione di a famosa serie Mandalorian, parte di a franchise Star Wars. In più di l'eroi cintrali, Grog soprannomu Baby Yoda hè ancu una parte integrante. Avà distrugge ligami individuali cù l'aiutu di a Forza in a ricerca di Google.

Hè un tipicu ovu di Pasqua di Google, chì hà digià liberatu parechji in cunnessione cù a serie (es L'Esperienza AR Mandloriana, chì hà debutatu cù una seconda stagione in 2020). Avà quandu scrive in u mutore di ricerca U Mandalorian o forse ancu Baby Yoda, Tandu vi vede Grogu in u cantonu suttana dritta di u dispusitivu, vale à dì u telefuninu. Appena tuccate nant'à lu, hà da cumincià à abbandunà ligami individuali cù l'aiutu di a so Forza.

Ùn hè solu divertente, ma prova chjaramente u successu di a serie, chì hà ancu un altru spin-off in a forma di Boba Fett: Underworld Law. Petru Pascal, u Mandalorian, hè ancu brillatu in a serie di horror The Last of Us, chì hè una adattazione di un ghjocu di computer è funziona in HBO Max. 

U più lettu d'oghje

.